Pomada Wibo - 04 blonde


Hejka!

W dzisiejszym poście chcę wam zaprezentować Eyebrow Pomadę od Wibo 
kolor: Blonde 04



Zalety:


  • kompaktowe i szczelne opakowanie
  • bardzo fajny i precyzyjny pędzelek ze spiralką (grzebyczkiem) 
  • super konsystencja 
  • bardzo łatwo się rozprowadza 
  • nie kruszy się 
  • nie ciemnieje na brwiach 
  • wydajny produkt 
  • daje śliczny efekty na brwiach 
  • nie ściera się 
  • jest bardzo trwała 






Wady:

  • ma lekko nieprzyjemny zapach (ale to nie przeszkadza bardzo)



























 Pomada jest na prawdę fajna. 
Super się rozprowadza, ma bardzo kremową przyjemną konsystencję.
Szybko i łatwo da się nią wypełnić brwi 😊
Jest to moja pierwsza pomada,
 poprzednio miałam cienie z Bell (recenzja jest na moim blogu)
oraz miałam kredkę do brwi, ale muszę przyznać,
że jak na razie ta pomada sprawdza się najlepiej!
 Myślę, że warto wypróbować tą pomadę!


Mieliście?
Lubicie ją?
Może polecacie coś innego?
Napiszcie w komentarzach!

Pozdrawiam

A.S



Komentarze

  1. Nie używałam jeszcze pomady do brwi nigdy w życiu. Na razie tylko cienie. Jakoś nie przepadam za malowaniem brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nigdy nie używałam pomady, wolę kredkę lub żel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie, używam i jestem zadowolona z efektów :) Plus za to że są trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy jeszcze nie miałam pomady do brwi :) Mój zestaw to żel+cień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tę pomadę w odcieniu soft brown i też uważam że jest świetna! Jeden słoiczek starcza na długo

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty