Alterra- pomadka

Hejka!

Muszę przyznać, że pomadka z Alterry to jedna z lepszych wazelin jakie miałam.
A nawet mogę stwierdzić, że jak dotąd najlepsza.
Właściwie uwielbiam ją za to, że ma prosty skład i jest praktycznie do wszystkiego.
 
Zalety

  • Bardzo dobrze nawilża
  • po chwili od zastosowania usta się regenerują
  • usta po zastosowaniu są miękkie
  • uniwersalna (można ją używać do brwi i rzęs)
  • daje super efekt jeśli chodzi o wydłużenie i pogrubienie rzęs oraz brwi
  • ma w składzie olej rycynowy
  • bardzo ładny zapach
  • naturalny skład
  • super regeneruje usta
  • cena! ok 4zł
  • kompaktowe opakowanie 




















Wady:

  • Jak na razie brak


 Pomadka jest na prawdę świetna. To idealny ratunek na spierzchnięte usta.
Ale również daje fenomenalne efekty jeśli chodzi o brwi i rzęsy.
Warto ją kupić i mieć w swojej kosmetyczce!
Polecam 😊


Mieliście ją?
Co o niej myślicie?

Napiszcie w komentarzu! 

Paa!


A.S


Komentarze

  1. nie znam tego produktu. Raczej stosuję pomadki z Nivea. ale fajnie, że można ją tak wszechstronnie wykorzystać :)
    zaczytanamona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadki z Nivea również bardzo lubię :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Tej nie znam ale dla mnie najlepszy jak na razie jest carmex ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wykończę swoje, to chętnie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam fioła na punkcie kupowania pomadek do ust i mam ich bardzo dużo. Jak trochę zmniejszy się ich ilość myślę, że kupie sobie ta pomadkę :)

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcześniej słyszałam o tej pomadce, ale jakoś nie byłam co do niej przekonana. Dzięki Tobie chyba muszę ją przetestować :D
    ŚwiatWedługBrunetkii

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ją i bardzo dobrze wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadka do brwi i rzęs? Ooo ja :D Nie słyszałam. Pewnie będzie podobna do Neutrogeny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzmi dość dziwnie, ale tak to prawda. Fajnie działa też na rzęsy i brwi. :)

      Usuń
  8. Looks like a good product!

    Happy holidays
    Marisol x

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nigdy. Z chęcią wypróbuję! 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam tej pomadki, ale chętnie przetestuję, bo przesuszone usta to mój ogromny problem w taką pogodę jaką mamy aktualnie :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten sam problem i idealnie pomogła mi ta pomadka :)

      Usuń
  11. Ja mam tą pomadkę od dawna, nawet zakupiłam kolejną bo tamta się skończyła, w sumie to przez przypadek dowiedziałam się o jej właściwościach od cioci. Jestem z niej bardzo zadowolona!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też ją używam, jest świetna!!! :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Używałam tej pomadki do ust. Bardzo dobry wybór. Jeszcze kiedyś do niej wrócę. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie pomadki sa ardzo przydatne <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/my-christmas-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie te pomadki średnio przekonują niestety;p wole isanę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś pomadkę z Isany i była bardzo fajna :)

      Usuń
    2. i taniutka jest przy okazji też:)

      Usuń
  16. Ja używam masełka do ust z Nivei i to zdecydowanie mój ideał :D
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masełka nie miałam nigdy z Nivea, ale chętnie przetestuję :)

      Usuń
  17. Też bardzo lubię tę pomadkę,zużyłam już kilka opakować. A także inne produkty Alterry, dotychczas miałam odżywkę, maskę i szampon do włosów oraz peeling do twarzy. Tanie, dobre, dobrze dostępne kosmetyki i z fajnym składem :) Pozdrawiam!
    Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to mój pierwszy produkt z Alterry. Chętnie wypróbuję szampon :)

      Usuń
  18. Fajny produkt, chętnie się skuszę :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/01/sztruksowa-kurtka-w-liliowym-kolorze.html

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znam, ale chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie słyszałam o tej pomadce, ale cena rzeczywiście jest baaardzo atrakcyjna. Podoba mi się jej wszechstronne zastosowanie, być może kiedyś się na nią skuszę :)

    Jeśli masz chęć - mój blog z recenzjami azjatyckich kosmetyków:
    www.wiecznie-zagubiona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba się na nią skuszę, bo wszelkie pomadki w słoiczkach mnie denerwują. Większość produktu mam pod paznokciami :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! też tego bardzo nie lubię! dlatego wybieram tego typu rozwiązania :)

      Usuń
  22. Nice post. :)
    I follow you, I hope you will come back.
    http://littledreamer30.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  23. Never heard of this brand but it sounds interesting darling i would love to try it...
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  24. Jedna z lepszych, stacjonarnie dostępnych pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ją lubię, chociaż częściej nakładam ją jako odżywkę na rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty