Haul kosmetyczny #4


Cześć!

Witam was bardzo serdecznie w dzisiejszym poście.
Dzisiaj wpis o tematyce haul kosmetyczny.



  • Ziaja maseczka nawilżająca z zieloną glinką
  • Pil'aten maseczka 
  • Ziaja krem bionawilżający biała herbata
  • Ziaja liście manuka pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom

Są to kosmetyki do pielęgnacji twarz. W tym haulu przeważają produkty z Ziaji.
Bardzo lubię tą firmę. Nowością jest dla mnie krem biała herbata, pasta z liści manuka i maseczka Pil'aten. Maseczkę Ziaja z zieloną glinką już miałam kilka razy i jest bardzo fajna!



Mieliście te kosmetyki?
Chcecie recenzję tych kosmetyków?

Napiszcie w komentarzach!


Pa!


A.S


Komentarze

  1. Kiedyś często sięgałam po maseczki Ziai :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam pastę z liści manuka. Wykorzystałam ze 4 opakowania... była świetna, nawet ostatnio myślałam żeby do niej wrócić. Miałam też maseczkę Pilaten'a. Na moją mamą działa genialnie, wyciągnie jej wszystko. Mi trochę gorzej, ale i tak ją robię żeby otworzyć pory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam kiedyś kremów to twarzy z Ziai, a także kremów pod oczy. ;) Jak najbardziej poprosimy recenzję. ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam praktycznie wszystko, oprócz kremu ziaji :P Maseczkę i pastę bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten krem jest dla mnie nowością, miałam z Ziaji ale krem rumiankowy.
      Maseczkę również bardzo lubię :)

      Usuń
  5. Znam tylko czarną maskę ;) Ale jakoś specjalnie mi nie podpasowała .
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam tylko maseczki i dla mnie żadna rewelacja, jednak jestem ciekawa reszty produktów.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubie tę paste , miąłam kilka opakowań, świetnie mi się sprawdzała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś używałam serie z liśćmi manuka. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bardzo lubię ten krem z Ziaji - jest naprawdę bardzo dobry w stosunku do swojej ceny :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie maseczki Ziaja i Pil'aten stosowałam i często do nich wracam ;) Na moim blogu jest nawet recenzja kosmetyków marki Pil'aten.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te produkty z ziaji :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/07/biaa-bluzka-z-zabotem.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Pasta z Ziai to mój numer jeden, jako peeling do twarzy, więc nie wyobrażam sobie nawet nie mieć jej u siebie , a rzadko się zdarza, aby ta marka, jeśli chodzi o produkty przeznaczone do twarzy właśnie mnie zadowalała, a ta pasta to jeden z nielicznych produktów, które muszę mieć u siebie, jak napisałam wyżej :) Miałam kiedyś też kiedyś tę maseczkę do twarzy, ale dla mnie była za słaba, wolę mocniej oczyszczające maski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ziaja moim zdaniem mam najlepsze kosmetyki do twarzy i nie tylko :D bardzo fajny ciekawy post :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie https://alexablogofficial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty