Ziaja- oczyszczenie, liście manuka żel


Cześć!

Dzisiaj nowy post o żelu myjącym, liście manuka od Ziaja 

Jak się sprawdził?
Jakie wywarł na mnie pierwsze wrażenie? 
Zapraszam do przeczytania!


Zalety:


  • Dobra cena (ok.8-9zł)
  • Twarz jest gładka
  • cera jest fajnie oczyszczona
  • łatwa aplikacja
  • dostępność
  • wygodne opakowanie (dozowanie żelu przez pompkę)
  • śliczny, delikatny zapach
  • przyjemna konsystencja (żel nie jest za lejący, dzięki temu łatwo się go aplikuje)
  • rozjaśnia twarz (zmniejsza zaczerwienienia)
  • fajnie oczyszcza
  • nie uczula i nie podrażnia 



Wady:

  • Jest uczucie ściągniętej cery





Co mogę o nim powiedzieć?

Nie testowałam go długo. Ale po kilku razowym użyciu mogę stwierdzić, że sprawdza się bardzo fajnie! Po zastosowaniu, moja cera była dobrze oczyszczona i gładka.
Dodatkowo bardzo spodobała mi się aplikacja żelu po przez pompkę. Jest to bardzo higieniczne i wygodne rozwiązanie. Żel nie jest za rzadki, przez co łatwo i przyjemnie się go nakłada.
Po zastosowaniu daje efekt ściągniętej skóry. Nie przeszkadza to aż tak bardzo. Ale ja zawsze nakładam jeszcze krem i jest wszystko w porządku.
Uważam, że fajnie go wypróbować i przetestować!

Mieliście go?
Co o nim uważacie?
A może polecacie coś innego?
Napiszcie w komentarzach!

Paa!


A.S



Komentarze

  1. Miałam jego próbki, myślę że jest całkiem dobry do tłustej cery :) Mnie za bardzo wysuszał :)
    Dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dla cery tłustej powinien być fajny!
      Niestety ma tendencje do wysuszania.
      Dzięki za obserwację!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. U mnie ta seria by się nie sprawdziła, bo am suchą skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten żel jest na tyle mocny, że faktycznie może nie sprawdzić się najlepiej na suchej skórze.

      Usuń
  3. Nie miałam go nigdy, ale nie jest do mojego typu cery ;) Obserwuję i zapraszam też do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo fajny, lecz nie dla każdego typu cery.
      Dzięki za obserwację!

      Usuń
  4. Miałam go i byłam zadowolona. Spisał się u mnie lepiej niż tonik z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toniku z tej serii nie miałam ale sam żel jest fajny :)

      Usuń
  5. Miałam praktycznie całą serię liści manuka i na razie stosuję inne produkty ale z pewnością do niej wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam coś z tej serii już dość dawno, zdaje się pastę;)'
    Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasty nie miałam okazji używać.
      Dzięki za obserwację! :)

      Usuń
  7. Jesteś kolejną osobą, która bardzo chwali sobie serię z liści manuka - ja, mimo że do Ziaji wielką miłością nie pałam, jestem coraz bardziej chętna, by przetestować właśnie tę linię, ewentualnie jeszcze serię jagody acai - kto wie, być może jak wykończę prezenty ze spotkania blogerek, w końcu się na nie skuszę :D

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że Ziaję lubię.
      A ta seria z liści manuka jest fajna więc polecam! :)
      Dzięki za obserwację! :)

      Usuń
  8. Ja z tej serii baaaardzo lubię pastę do twarzy - nawet niedawno do niej wróciłam po czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam kiedyś ale do mojej wrażliwej cery się nie sprawdził.
    Chociaż muszę przyznać, że bardzo dobrze oczyszczał!
    malgorzatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie jest to kosmetyk dla każdego typu cery.
      Ale faktycznie dobrze oczyszcza. :)

      Usuń
  10. Ja wgl jestem fanką Ziaji, tego produktu jeszcze nie testowałam, ale dla mnie cała seria Kozie mleko, a także krem oliwkowy na co dzień to podstawa :)
    zapraszam: https://zakamarki-szafiarki.blogspot.com/2018/02/przeciez-mamy-szafe-mamy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również lubię Ziaję!
      Polecam tą serię żeby przetestować :)

      Usuń
  11. Jeju jak ja dawno go nie miałam :) W swoim czasie trafił u mnie do ulubieńców, bardzo miło wspominam, ale ciągle jest coś innego do wypróbowania i już dawno go nie kupowałam :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też musze kupić
    Zapraszam na mojego bloga ♥
    mój BLOG <---klik

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty