Dove- żel pod prysznic z olejkiem agranowym



Czeeść!

Dziś post o żelu z Dove
Zapraszam!


Zalety:


  • świetnie nawilża skórę 
  • wygładza i odżywia skórę
  • super się pieni
  • bardzo fajna konsystencja 
  • bardzo dobrze myje
  • dostępność
  • wydajny
  • piękny zapach (jest dość intensywny)


Wady:

  • małe żółte kuleczki trudno się rozpuszczają




Muszę przyznać, że żele z Dove są moimi ulubionymi!
Ten miałam po raz pierwszy. I również okazał się być świetny, 
Przyjemnie nawilża i wygładza skórę. Zapach ma równie piękny. 
Posiada małe złoto-żółte drobinki (kuleczki), które podobno mają być z olejkiem arganowym.
Choć muszę przyznać, że mój ulubiony żel z Dove to ten kultowy, (podstawowy)
dobrze znany Deeply Nourishing.

Ten jak i inne żele z Dove wam polecam!
Bo na prawdę warto wypróbować 😊

Mieliście ten żel?
Jaki polecacie?
Napiszcie w komentarzu!

Paa!

A.S












Komentarze

  1. Niedawno dopiero odkryłam te żele, ale nie ma u mnie takiego szału jak dla większości :P Fajną mają konsystencję to fakt, ale zapachy już średnio mi pasują. Ciężko ogólnie było mi wybrać coś dla siebie - ten Twój mi pasował i pewnie go wypróbuję kiedyś i mandarynkowy, który wybrałam. Z czasem jednak mi się zaczął już nudzić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapachy są faktycznie dość intensywne. Mandarynkowego nie miałam nigdy :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię te żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja średnio lubię się z DOVE. Jedne produkty mi podpasują inne nie. Jednak na ten żel chętnie bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kosmetykami bywa różnie, nie każdy musi wszystko lubić :)
      Ten żel jest bardzo fajny :)

      Usuń
  4. Pewnie jako jedna z niewielu nie miałam styczności z produktami dove. Żadnymi ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej wersji nie znam, ale żele Dove bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mialam stycznosci z zelami z Dove
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kiedyś lubiłam zieloną wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy zbytnio nie miałam styczności z kosmetykami Dove, aż do czasu paczki od nich, gdzie były produkty do włosów i pianka myjąca, które bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam, ale bardzo lubię produkty Dove :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty