Anti-perspirant protect & care Nivea



Cześć! 

Dzisiaj post o moim ulubieńcu!
Jest to anti-perspirant protect & care od Nivea



Zalety:

  • wygodne opakowanie
  • nie podrażnia 
  • ładnie pachnie 
  • cena 
  • dostępność
  • wydajny
  • daje długotrwałą świeżość



Kosmetyk jest na prawdę fajny!
Daje przyjemne odświeżenie i nie podrażnia. Ma super opakowanie, które jest 
bardzo praktyczne i wygodne w użyciu. 
Jest to już moje 3 opakowanie z tej serii i muszę powiedzieć, że go bardzo lubię!
Jest moim ulubieńcem, bo super się sprawdza.
Mogę wam go polecić! 😊

Znacie go? Lubicie?
Podzielcie się swoją opinią w komentarzach!

Paa!

A.S

Komentarze

  1. Nie przepadam za taką formą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kulki z Nivea. Tego nie miałam ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. rzadko sięgam po antyperspiranty nivea, jakoś nie jestem do nich przekonana

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz się spotykam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio porzuciłam antyperspiranty w kulce na te w sztyfcie ;) Chyba wolę taką formę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego jeszcze nie miałam, ale ogólnie lubię antyperspiranty marki Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś antyperspirant w takiej formie (i chyba nawet była to Nivea właśnie) był nawet niezły, choć moje ulubione to Garnier i Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wolę w kulce, też dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię takiej formy antyperspirantów., wolę aerozol :)

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty