Avon- Pomadka


 Cześć!

Dziś post o szmince z Avon 
Kolor to buttered rum 


Zalety:

  • ładny kolor
  • przyjemna na ustach
  • daje lekkie nawilżenie 
  • ładny, pełny kolor
  • ma fajną konsystencję (satynowe wykończenie)
  • ładne, porządne opakowanie






Wady:


  • Jak na razie nie ma.



Pomadka jest na prawdę fajna.
I ma piękny kolor.



Miałam już wiele rzeczy z Avon i muszę przyznać, że pomadki mają na prawdę super!
Polecam! :)

Chcę wam jeszcze powiedzieć, że założyłam Instagram!
Więc zaglądajcie!

Mieliście kosmetyki z Avon?
Jakie polecacie?

Napiszcie w komentarzach!

Paa!


A.S

Komentarze

  1. Nie mój kolor, ale fajnie że się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ostatnio recenzowałam taki kolor ślicznie wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor. W takich właśnie czuję się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolorek, podoba mi się :) Obserwuje z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor pomadki bardzo mi się podoba ^^ Trzeba przyznać, że opakowanie jest naprawdę ładne :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona tym kolorkiem, jest sliczny!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty