Krem Nivea Soft


Heej! 


Dziś przychodzę do was z recenzją kremu 
od Nivea Soft- intensywnie nawilżający

 

Zalety:

  • Fajnie nawilża
  • szybko się wchłania
  • ładny zapach
  • lekki 
  • pozostawia miękką i wygładzoną skórę
  • niska cena ok. 10zł 
  • nie zostawia tłustej warstwy 
  • wydajność


Wady:


  • Nie posiada 
  



 Ten krem to must have. Zawsze dobrze się sprawdza.
Ja osobiście do twarzy wolę krem od Ziaji -rumiankowy,
 (którego recenzję robiłam już na blogu)
Ale ten także jest świetny!
Polecam :) 


Mieliście?
Jak się wam sprawdza?
Napiszcie w komentarzach!


Paa!



A.S

Komentarze

  1. Jakiś czas temu używałam tego kremu. Bardzo lubię kremy nivea i czesto do nich wracam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam i chętnie go wypróbuję! :)

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie umiem się przekonać do tego kremu - może przez to, że mam poczucie, że nie nawilży mnie tak jak trzeba...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kremy Nivea sprawdzają się najlepiej ♥
    Zapraszam do mnie + obserwuję
    mój BLOG <---klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Nivea zawsze przyciąga opakowaniami! Niestety w moim przypadku by się nie sprawdził, nie mogę aż tak nawilżać skóry. Na razie zostaję przy aptecznym Iwostinie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię kosmetyki Nivea! Używałam kiedyś tego kremu i byłam z niego bardzo zadowolona! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię produkty Nivea :)

    http://kiudlis.blogspot.com/2018/01/mam-nadzieje-ze-wiesz-ze-mozesz-mi.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszystkie produkty nivea a ten krem to zdecydowanie must have
    Zaobserwowałam i zapraszam do siebie :)
    http://nkarolainn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ogólnie nie przepadam za produktami Nivea. Te co miałam nie pozostawiły dobrych wrażeń.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie bardzo lubię tą firmę ..
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja całkiem się z nią polubiłam :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Widziałam go milion razy, ale nigdy nawet nie pomyślałam żeby kupić. Nie wiem dlaczego :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ten krem ;)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/01/futerko-w-kolorze-butelkowej-zieleni.html

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię ten kremik, choć dawno go już nie miałam ;) lubię Nivea <3
    obs. i zapraszam do siebie :* https://goldona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię Nivea :)
      Dzięki za obserwację!

      Usuń
  14. Ciekawy kremik, fajnie, że wrzuciłaś jego recenzję. :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty