100 Obserwujących! Dziękuję!


Witajcie w pierwszym poście nowego roku!  
Dzisiejszy post jest bardzo wyjątkowy.


8 miesięcy temu powstał ten blog.
A było to 1 maja, dziś mamy 4 stycznia i 100 obserwatorów!💯

Chcę wam bardzo podziękować, ponieważ ten blog by bez was nie istniał.
Dajecie mi bardzo dużą motywację do dalszego blogowania,
przez wasze komentarze i obserwacje!
Te 100 obserwacji, które wybiło mi w tym tygodniu są jak dla mnie bardzo dużym osiągnięciem.
Zakładając tego bloga nie nawet myślałam, że będzie was tu aż tyle!😲😊

Dla nie których 100 czytelników jest małą liczbą.
Wydawać by się mogło, że to żadne osiągnięcie, że są większe blogi.
Ale jak dla mnie to ogromny sukces!
Cieszę się z każdej osoby, która dołącza do grona moich czytelników.

Muszę wspomnieć też o tym, że mój blog ma już ponad 5000 wyświetleń! 

Od czasu założenia tego bloga zmieniło się kilka rzeczy.

🌸Na pewno szata graficzna bloga. Teraźniejszy wygląd bloga nie jest idealny.
     Ale muszę przyznać, że na chwilę obecną nawet mi się podoba.

🌸Zmieniła się nazwa. Dawną Ana Style zastąpiła teraźniejsza Alex Style.
     Po prostu stwierdziłam, że Alex lepiej pasuje.


Jeszcze raz bardzo wam dziękuję, że ze mną jesteście! 💖💗💖


 Pozdrawiam!
Paa!

A.S


Komentarze

  1. Gratuluję! Nie mogę się doczekać, aż u mnie wskoczy 100 obserwatorów :D Jednak, do tego mam jeszcze kawał czasu :C

    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na dzieje, że u ciebie równie szybko przybędzie 100 obserwatorów.
      Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  2. Wielkie gratulacje! Mnie do 100 jeszcze troszkę brakuje ale myślę, że kiedyś się doczekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że nastąpi to szybko! :)
      Pozdrawiam i dziękuję!

      Usuń
  3. Wow ale zazdroszcze. Ja mam bloga od końca maja jeszcze 62 obserwatorów ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Życzę Ci kolejnych sukcesów :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje kochana :* życzę kolejnych sukcesów :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję pierwszych sukcesów^^ życzę kolejnych
    co powiesz na wzajemna obs?
    daj znać, buziole:*
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję osiągnięcia tak wspaniałej liczby obserwatorów :) Takie "małe" rzeczy, a tak bardzo motywują. Życzę Ci powodzenia z dalszym pisaniem i będę trzymać kciuki, na pewno zajrzę tu jeszcze nie raz. Oczywiście obserwuję ;)

    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie, Niezdara

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama wiem, że każda nowa osoba, która zaczęła obserwować mój profil to ogromna radość, dla której warto się starać.
    https://kuplike.pl/influencer-kto-to-jest/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oprócz liczy obserwujących, równie istotna jest ilość like na instagramie pod zdjęciami, które publikujemy. To wpływa na nasze zasięgi. Można poprawić ten parametr dzięki ofercie dostępnej na stronie https://instaid.pl/.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty