Zimowo- Domowe Pierniczki przepis

Heej!

Dziś chcę wam pokazać świetny przepis na pierniczki!
Które idealnie sprawdzą się na wigilijnym stole 😊🎅🎄




Składniki:


  • 50 dag mąki
  • 20 dag cukru pudru
  • 20 dag miodu
  • 1/2 kostki masła (lub margaryny)
  • 1 jajko 
  • 1 łyżeczka sody
  • całe opakowanie przyprawy do piernika 20 g (5 łyżeczek) 
  • 1 łyżeczka kakao 

 Dekoracja:

  • Kolorowe pisaki cukrowe i ozdobne perełki (Dr.Oetker)


 Pierniczki są naprawdę pyszne! Zima zawsze kojarzy mi się z tymi przysmakami :)
Dlatego bardzo lubię je piec. 
Mam nadzieje, że wam również będą smakowały!

Pozdrawiam was cieplutko!
Paa.



 A.S
 

Komentarze

  1. Piękne pierniczki u mnie też już gotowe ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. W sobotę piekłam z moją małą kuzynką ;) wyszły śliczne i smaczne ;)
    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio jak zrobiłam pierniczki leżały 2 lata w pudełku i cały czas były twarde :D Może te mi wyjdą <3 Dziękuję za odwiedziny :* ŚwiatWedługBrunetkii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że tym razem pierniczki ci wyjdą :)
      Również dziękuję za odwiedzenie mojego bloga!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Przepis z pewnością wypróbuje, pierniczki wyglądają przepysznie! :)
    Pozdrawiam i obserwuje. Życzę miłego wieczoru ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że odwiedziłaś mój blog!
      Dziękuję za obserwację :)
      Również życzę miłego wieczoru i pozdrawiam! :D

      Usuń
  5. A miałam szukać przepisu na pierniki i proszę! Mam je od Ciebie! Super :)

    Pozdrawiam ♥ + obserwuję :)
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wyjdą dobre :)
      Dziękuję za obserwację i miły komentarz :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Pierniki są nie tylko pyszne... Ich robienie powiązane jest z niezwykłą tradycją;) A wspólne pieczenie dopiero łączy ludzi:D Na pewno przyjrzę się Twojemu przepisowi. Pozdrawiam i obserwuję♡
    Mój blog -> staying true to myself

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! masz całkowitą rację!
      Uwielbiam piec pierniczki zimą, bo jest wtedy idealny nastrój świąteczny :)
      Dziękuję za obserwację i komentarz!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Hej! Super są te pierniczki. Pięknie wyglądają i pewnie dobrze smakują!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierniczki wyglądają naprawdę smakowicie *.* Z przyjemnością zapiszę sobie ten przepis i kiedyś go wykorzystam :D Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! polecam serdecznie :)
      Pozdrawiam cieplutko :D

      Usuń
  9. Ja w tym roku niestety ominęłam okazje na robienie pierniczków. U Ciebie wyszły bardzo ładnie i pewnie pysznie :)
    Pozdrawiam :)
    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale może za rok zrobisz :)
      Tak są bardzo dobre :D
      Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty