Bell HypoAllergenic Eye Brow


Cześć!

Dziś chcę wam zaprezentować, mój ulubieniec do brwi
z Bell HYPOAllergenic Eye Brow
odcień: 01





Zawartość opakowania:



  •  wosk
  • dwa cienie (ciemniejszy i jaśniejszy)
  • spiralkę (grzebyczek do brwi)
  • skośny pędzelek
  • lusterko



Zalety

  • produkt idealnie podkreśla brwi
  • nie osypuje się
  • nie odcina się
  • wosk nie daje efektu świecenia, tylko ładnie wtapia się w cienie
  • cienie mają bardzo lekką delikatną konsystencję (lekko kremową)
  • cieniami dobrze się pracuje
  • pędzelkiem można ładnie wyrysować brwi
  • grzebyczek dobrze rozczesuje i zdejmuje nadmiar produktu z brwi
  • całość prezentuje się bardzo ładnie
  • wygodne opakowanie- kompaktowe 
  • posiada bardzo wygodne lusterko 
  • spora gama kolorystyczna





 Wady


  • jak na razie brak






 Według mnie ta paletka do brwi jest bardzo fajna.
Dobrze się sprawdza i jest bardzo kompaktowa.
Myślę, że fajnie sprawdzi się na co dzień.
 Mogę ją wam polecić! :)

Co o niej myślicie?
Mieliście? Jak wam się sprawdziła?

Napiszcie w komentarzach!



Ps. Jak mogliście zauważyć, zmieniłam  nazwę bloga z Ana na Alex (Style)
Dlaczego?
Obydwa te imiona kojarzą mi się z imionami angielskimi. Natomiast
Alex podoba mi się znacznie bardziej.
Według mnie dużo lepiej prezentuje się nazwa Alex Style.

Jeśli będziecie chcieli?
mogę zrobić osobny post odnośnie tej drobnej zmiany.


Pa!

A.S

Komentarze

  1. Ostatnio chciałam kupić ten zestaw do brwi ale się rozmyśliłam ;') Wesolych Świąt <3

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo fajny polecam!
      Również życzę Wesołych Świąt :)

      Usuń
  2. Ja nie używam wosku do brwi, ale polecam pomadę z Wibo
    MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo słyszałam o tej pomadzie, może wypróbuję :)

      Usuń
  3. Super recenzja, bardzo lubię tę markę! Wg mnie Alex style też brzmi lepiej!
    Oczywiście obserwuję i czekam na więcej!:)
    Pozdrawiam, Julia z morovv.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za bardzo miły komentarz!
      i za obserwację :)

      Usuń
  4. Nigdy tego produktu nie używałam, ale wydaje się być ciekawy :)
    https://w-nikeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam kupić, ale nie byłam pewna i odłożyłam znów na półkę. Fajnie, że się sprawdza :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, taka wersja kolorystyczna by mi odpowiadała :)
    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty