Szminka: Kobo Matte Liquid


Cześć!

Dziś chcę wam zaprezentować szminkę, 
która idealnie wpasuje się w świąteczny klimat!

Szminka jest z Kobo
Matte Liquid 
kolor:  403 Cherry Drink

 Zalety


  • Duży wybór kolorów
  • cena
  • Opakowanie
  • Wygodny aplikator
  • matowa (na opakowaniu jest napisane:  żeby ją zmatowić po aplikacji trzeba odbić nadmiar    szminki chusteczką
  • ładny kolor
  • ślicznie pachnie
  • Bardzo fajna formuła
  • nie wysusza
  • nie podkreśla suchych skórek 





 Wady:


  • nie jest bardzo trwała (dosyć szybko się ściera) 



 Szminka jest bardzo fajna!
i polecam wam ją 😊


Mieliście ją?
Jak wam się sprawdziła?


Napiszcie w komentarzach! 



Info: wielkimi krokami zbliża się grudzień, a z nim pierwsze posty z mojej nowej serii zimowej.
             Więc pytanie do was, wolelibyście najpierw:

🎁pomysły na prezenty dla Niej- niekosmetyczne
                                       czy 
🎁pomysły na prezenty dla Niej- kosmetyczne


🎄Jeśli macie jakieś pomysły na kolejne posty z serii świątecznej
piszcie komentarze z propozycjami!🎄

Komentarze

  1. Uwielbiam takie kolorki ;)
    Zyskujesz nowego obserwatora<3

    Pozdrawiam :)

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ją, tylko inny kolorek i bardzo ją lubię. Aczkolwiek mogłaby być bardziej trwalsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna!!
    Chętnie zobaczyłabym najpierw post o propozycjach kosmetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi nie za bardzo taki kolor pasuje, ale muszę zobaczyć jakie inne odcienie są dostępne :)

    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gama kolorystyczna jest całkiem spora :)
      Bardzo mi miło, że spodobał ci się mój blog :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty