szampon Nivea Hairmilk


 Hejka!

Przepraszam za tak długą nie obecność na moim blogu, 
ale kompletnie nie miałam czasu nic napisać.
Więc jeszcze raz 
bardzo was za to przepraszam!
postaram się aby posty były częściej. 

Dziś chcę wam zaprezentować bardzo fajny szampon do włosów
Hairmilk do włosów cienkich od Nivea


Dostałam takie dwie próbki szamponu alby go przetestować



Zalety:


♡ Dobrze się pieni
♡ Łatwy w spłukiwaniu
♡ Ma śliczny zapach
♡ nie obciąża włosów
♡ ułatwia rozczesywanie
♡ włosy są miękkie
♡ konsystencja
♡ nie puszą się po nim włosy



Wady:

♥ jak na razie brak :)





Uważam, że jest bardzo fajny😊
Myślę, że następnym razem kupię pełnowymiarowy produkt, 
bo warto!




Co o nim myślicie?
Mieliście go?

Napiszcie w komentarzach!
Paa 😘😘


A.S

Komentarze

  1. Mam odżywkę Nivea Hairmilk jest genialna! I do tego taniutka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam produkty z Nivei, są naprawdę super :)

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie testowałam tego szamponu :)
    Uwielbiam markę Nivea.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować!
      Również lubię tą markę :)

      Usuń
  4. Amazing product, dear, so nice and interestign. it look really useful! Thanks for sharing darling this super post. I'm first time on your blog and It's amazing. I really like it.
    Maybe follow for follow? Let me know on my blog, dear!
    I hope you will visit me soon. Have a nice day!
    Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze tego produktu, ale planuję go zakupić, zainteresował mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam ale bardzo jestem ciekawa tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kusi mnie ten szampon :) chociaż teraz jest szampon micelarny, który kusi mnie jeszcze najbardziej i nie wiem, na który się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, szamponu micelarnego nie miałam, ale ten ci bardzo polecam.

      Usuń
  8. Ja lubie szampony jak i same produkty z Nivea, więc od razu brałabym pełną pełnowymiarową butelke! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! Muszę koniecznie kupić pełnowymiarowy produkt :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty