Nivea- Płyn Micelarny


Cześć!

Chcę wam dziś pokazać 
Pielęgnujący Płyn Micelarny 
od Nivea
do cery mieszanej i normalnej 



Zalety


◽dobrze zmywa makijaż
◽nie podrażnia
◽nie uczula
◽wydajny
◽cena (ok.15 zł)
◽dostępność
◽nie wysusza
◽pielęgnuje skórę
◽przyjemny zapach
◽delikatnie nawilża 
◽nie szczypie w oczy



 Wady:



◾Lekko po nim moja skóra się klei.





Bardzo lubię firmę Nivea i tym razem
produkt jest bardzo fajny, ma dużo zalet.
Mogę go wam polecić, bo myślę, że warto wypróbować :)


Co o nim sądzicie?
Mieliście? Jak u was się sprawdził?
 Napiszcie w komentarzach! :)
Paa!

A.S












Komentarze

  1. Bardzo ciekawy produkt, niestety nie próbowałam jeszcze ale może się skuszę. Zapraszam na nowy post https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ogólnie nie lubię płynów micelarnych, jak już to wybieram mleczka do demakijazu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda całkiem fajnie, może sprubuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham firmę Nivea!

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zainteresował mnie ten płyn.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię płyn micelarny z Green Pharmacy :) Ale kiedyś miałam świetny dwufazowy z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam tego dwufazowego ale dużo o nim słyszałam ;)

      Usuń
  7. Sporo ma plusów, ale szkoda że zostawią lepką warstwę. Może się skuszę jeśli nie natrafię na nic lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię markę Nivea, ale płynu micelarnego jeszcze nie miałam :) Jak będę miała okazję to wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Płynu Nivea nie miałam, bo rzadko sięgam po tę markę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię produkty Nivea!
    Może skuszę się na ten płyn micelarny!

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie po nim szczypały oczy, w ogóle mleczka i plyny marki Nivea coś mi nie służą :/
    Pozdrawiam!
    Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś miałam ale nie przepadam z Nivea jeżeli chodzi o kosmetyki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Używałam kiedyś tego płynu, a teraz przerzuciłam się na ten z olejkiem od Garnier :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful product! I like it :)

    New post https://pandawayofficial.blogspot.com/2017/10/top-6-saveta-kako-da-vam-se-kosa.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę przyznać, że baaaardzo rzadko kupię kosmetyki nivea, więc czuję się średnio zachęcona :) Zwłaszcza, że mam już swoich ulubieńców do demakijażu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam swoich ulubieńców, a Nivea bardzo lubię :)

      Usuń
  16. Sama przetestowałam kilka płynów micelarnych (jestem ich ogromną fanką), jednak tego nie miałam jeszcze okazji :)

    www.simplysimplesimpleness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nivea soft moj ulubiony krem do rąk

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty