Under Twenty- BB krem matuj膮cy 01


Cze艣膰 wszystkim!馃槉

Chc臋 wam dzi艣 zaprezentowa膰 m贸j jak na razie, 
jedyny, ulubiony i sprawdzony Krem BB 
od Under Twenty 


Zalety:



♡ 艂atwo si臋 rozprowadza
♡ nie robi smug
♡ 艂adnie stapia si臋 ze sk贸r膮
♡ nie zapycha
♡ niska cena
♡ nie daje efektu maski
♡ nie ciemnieje
♡ kremowa konsystencja 
♡ praktyczne i solidne opakowanie 
♡ 艂adnie pachnie





Wady:


❤ nie utrzymuje si臋 d艂ugo na twarzy
❤ nie jest bardzo kryj膮cy
❤ nie matuje






Jest to ju偶 moje 4 opakowanie tego kosmetyku.
Mimo, 偶e ma kilka wad
to i tak bardzo go polubi艂am.
Faktycznie m贸g艂by by膰 bardziej kryj膮cy
i dawa膰 lepsze zmatowienie
ale i tak mog臋 go wam poleci膰, bo spisuje si臋 ca艂kiem nie藕le! :)




Mieli艣cie ten kosmetyk?
Jak wam si臋 sprawdzi艂? a mo偶e chcecie kupi膰?
Napiszcie w komentarzach! 馃挆
Paa!


A.S


Komentarze

  1. Nie jestem pewna czy by艂abym z niego zadowolona, na pewno przeszkadza艂by mi brak matowienia :D

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ciekawy produkt ale ja potrzebuj臋 wi臋kszego krycia wi臋c podejrzewam, 偶e u mnie by si臋 nie sprawdzi艂 ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Krycie ma dosy膰 s艂abe. Czasem jest to dla mnie problematyczne, bo r贸wnie偶 potrzebuj臋 lepszego krycia :)

      Usu艅
  3. ciekawy produkt, z ciekawo艣ci chyba przetestuj臋 ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsu艅
  4. Nigdy nie mia艂am, ale mo偶e wypr贸buj臋 ;)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Fajny produkt ;)
    Chyba przetestuje go .

    OdpowiedzUsu艅
  6. Testowa艂am ten krem matuj膮cy, aczkolwiek u mnie si臋 nie sprawdzi艂. :)
    M脫J BLOG

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, 偶e ciebie si臋 nie sprawdzi艂 :/
      Ale nie ka偶dy lubi wszystko :)

      Usu艅
  7. Bardzo lubi臋 kremy BB, chocia偶 ten m贸g艂by okaza膰 si臋 zbyt ma艂o kryj膮cy jak na moj膮 cer臋.

    OdpowiedzUsu艅
  8. Mia艂am r贸wnie偶 ten krem BB :) Musz臋 przyzna膰, 偶e zapach rzeczywi艣cie mia艂 ciekawy! Ale jak na tak膮 ilo艣膰 zalet i cen臋 mo偶na go poleci膰 :) Dobrze, 偶e Ty tak偶e jeste艣 z niego zadowolona ^^

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ma kilka wad ale ten kosmetyk da si臋 lubi膰 :)
      Akurat mi bardzo przypad艂 do gustu :D

      Usu艅
  9. Ja jako艣 nie u偶ywam krem贸w BB :)

    OdpowiedzUsu艅
  10. Nie ma zbyt dobrego sk艂adu, wi臋c pewnie bym go nie zakupi艂a. Lubi臋 m贸j w kompakcie, bo 艂atwo si臋 go aplikuje, nie trac臋 produktu i makija偶 jest na wiecz贸r taki sam jak rano. Nie jest bardzo kryj膮cy tak samo jak ten, ale ja u偶ywam korektora i jest ju偶 elegancko. My艣l臋, 偶e ma艂o kt贸ry BB matuje. :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ka偶dy ma swoje ulubione i sprawdzone kosmetyki :)
      Masz racje, 偶e kremy BB raczej nie matuj膮. Ale chcia艂am w po艣cie to zaznaczy膰, bo producent napisa艂 na opakowaniu, 偶e ma matowa膰.
      Pozdrawiam! :)

      Usu艅
  11. Cho膰 codziennie wykonuj臋 pe艂ny makija偶 (korektor, bronzer, puder, roz艣wietlacz), nigdy nie u偶ywa艂am podk艂adu! Od najm艂odszych lat stosuj臋 tylko krem BB, w艂a艣nie ten :) Pocz膮tkowo w odcieniu 01, od oko艂o roku musia艂am zast膮pi膰 go 02. Jestem bardzo zadowolona - BB utrwalony pudrem spokojnie wytrzymuje ca艂y dzie艅 w szkole, spokojnie zmatowimy go pudrem matowym lub transparentnym, ponadto - nie obci膮偶a cery tak jak ci臋偶kie podk艂ady. Na 6+!

    www.simplysimlesimpleness.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Bardzo go lubi臋 szczeg贸lnie za to (tak jak napisa艂a艣),
      偶e w艂a艣nie nie obci膮偶a sk贸ry :)
      Zwykle gdy go u偶ywam r贸wnie偶 utrwalam go pudrem :D
      Pozdrawiam!

      Usu艅
  12. Nie mia艂am tego kosmetyku, bo nie u偶ywam krem贸w BB. Wol臋 zwyk艂y (nie barwi膮cy) krem nawil偶aj膮cy z filtrem (na dzie艅). :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Czasem te偶 u偶ywam tylko takich nawil偶aj膮cych :)
      Pozdrawiam!

      Usu艅
  13. Mia艂am kiedy艣 ten krem i by艂am z niego zadowolona :)))

    OdpowiedzUsu艅
  14. Szkoda ,偶e nie kryje i nie matuje :(
    Obserwuj臋 z przyjemno艣ci膮 :)
    https://doomiiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To s膮 tylko takie dwa minusy tego kosmetyku, ale
      tak to jest bardzo fajny :)
      Dzi臋kuj臋 za mi艂e s艂owa i obserwacj臋 :D
      Pozdrawiam!

      Usu艅
  15. Na mojej mega t艂ustej cerze pewnie by d艂ugo si臋 nie utrzyma艂 :P

    OdpowiedzUsu艅
  16. Ja mam t艂ust膮 cer臋 i mi tylko trzeba matuj膮ce :/
    Ale dobrze, 偶e tobie si臋 sprawdza!
    Obserwuje
    By艂abym wdzi臋czna za klikni臋cie w link przy najnowszym po艣cie, odwdzi臋cz臋 si臋

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja go bardzo lubi臋.
      Dzi臋kuj臋 za obserwacj臋! :)

      Usu艅
  17. Mia艂am ten krem, ma super odcie艅, ale dla mojej t艂ustej cery by艂 a偶 nadto kremowy, wbrew zapewnieniom producenta w og贸le nie matuje, za to u mojej siostry o suchej cerze sprawdza si臋 super jako lekki podk艂ad. Pozdrawiam! Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Kolor ma faktycznie super! :)
      Ja go matuj臋 zazwyczaj pudrem i jest okej :D

      Usu艅
  18. Nie stosowa艂am nigdy 偶adnego kremu BB, ale s艂ysza艂am o tych produktach troch臋 rekomendacji i chcia艂abym wreszcie kiedy艣 przetestowa膰. ;)
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypr贸bowa膰 :)
      Mam nadzieje, 偶e u Ciebie si臋 dobrze spisz膮 ;)

      Usu艅
  19. Koniecznie musz臋 kiedy艣 wypr贸bowa膰 ten krem ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  20. kolor wydaje si臋 艂adny :) zazwyczaj w polskich kremach BB ci臋偶ko trafi膰 :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale akurat tu jestem mile zaskoczona, bo kolor jest na prawd臋 fajny :)
      My艣l臋, 偶e dla wi臋kszo艣ci os贸b b臋dzie dobry.

      Usu艅
  21. Nigdy go n ie mialam ja jestem wierna mojemu z garniera od kilku lat ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. A rozumiem, ale z Garniera nie mia艂am okazji nigdy wypr贸bowa膰:)

      Usu艅
  22. Ja go mam, ale le偶y gdzie艣 zapomniany na dnie mojej kosmetycznej szuflady, bo totalnie nie zda艂 egzaminu... Nie polubi艂am go, jak dla mnie nie ma 偶adnej pozytywnej cechy... I og贸lnie, od p贸艂 roku m贸j makija偶 ogranicza si臋 do na艂o偶enia tuszu na rz臋sy i czuj臋 si臋 z tym bardzo dobrze! A jak moja cera od偶y艂a! Du偶o by opowiada膰 ;) 呕ycz臋 cudownej niedzieli, kochana! Trzymaj si臋 cieplutko!

    ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, 偶e u ciebie si臋 nie spisa艂 dobrze.
      No ale nie ka偶dy musi lubi膰 wszystko. Na co dzie艅 r贸wnie偶 staram si臋
      u偶ywa膰 jak najmniej kosmetyk贸w na twarz :)
      R贸wnie偶 偶ycz臋 mi艂ej niedzieli!
      Pozdrawiam! :)

      Usu艅
  23. U偶ywa艂am go kiedy艣, ostatnio jednak poszed艂 w odstawk臋 :) Bardzo szybko zaczyna艂am si臋 po nim 艣wieci膰 :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Te偶 si臋 po nim 艣wiec臋, dlatego cz臋sto musz臋 go przypudrowywa膰 :)

      Usu艅
  24. Beautiful post and product really liked, Dear ♡ xoxo
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsu艅
  25. Ja u偶ywam tylko BB GOLD od Skin79 :D On jest bardzo kryj膮cy, a ja takiego potrzebuj臋 :)
    Pozdrawiam! :*
    Bizarre Case by Carol

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie mia艂am, ale musz臋 go bli偶ej pozna膰 :)
      Pozdrawiam!

      Usu艅
  26. Nie znam, ale ja niestety potrzebuj臋 czego艣 kryj膮cego :P
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/zakiet-w-cekiny.html

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, zazwyczaj te偶 cz臋艣ciej wybieram kryj膮ce kosmetyki :)

      Usu艅
  27. Bardzo lubi臋 kremy BB, ten wydaje si臋 by膰 fajny- obserwuj臋 kochana <3
    mavselina-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja r贸wnie偶 :)
      Dzi臋kuj臋 za obserwacj臋 ;)
      Pozdrawiam!

      Usu艅
  28. Hmm...nie wiem czy to kosmetyk dla mnie.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Nie wszyscy go lubi膮, ale postanowi艂am
      go pokaza膰 bo wed艂ug mnie, mo偶na wypr贸bowa膰 :)
      Pozdrawiam!

      Usu艅
  29. Nie mia艂am, ale jako艣 nie jestem przekonana do krem贸w BB, wol臋 podk艂ady :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja lubi臋 i podk艂ady i kremy BB (szczeg贸lnie latem)
      Pozdrawiam! :D

      Usu艅
  30. u偶ywam go na co dzie艅, kocham i uwielbiam i w og贸le wszystko <3

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Witajcie w mojej ma艂ej blogowej rodzince! mam nadzieje, 偶e do niej do艂膮czycie :)

*Dzi臋kuj臋 wszystkim za ka偶dy oddany komentarz i obserwacj臋!
*na pewno si臋 odwdzi臋cz臋 tym samym!
*Je艣li zaobserwujesz daj zna膰 w komentarzu- zrobi臋 to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blog贸w w komentarzach

Popularne posty