Tonik ogórek- Ziaja


Cześć! 

Po tygodniowej przerwie chcę wam pokazać 
mojego nowego faworyta,
mowa tu o:

Tonik ogórek od Ziaji 
do cery tłustej, mieszanej i normalnej 


Zalety:


☆ nie przesusza skóry
☆ fajnie odświeża
☆ delikatnie matowi
☆ cena ok. 6 zł
☆ przyjemny zapach
☆ dostępność
☆ wygodne opakowanie
☆ nie uczula
☆ prosty skład
☆ delikatnie łagodzi podrażnienia






Wady:

★ Jak na razie brak :)




Ogólnie produkt jest bardzo fajny, super się u mnie sprawdza
i mogę go wam polecić! 😊

Mieliście go? a może chcecie kupić?
Napiszcie w komentarzach!
Paa 💗


A.S



Komentarze

  1. miałam kiedyś mleczko ogórkowe i bardzo lubiłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Z kosmetykami marki Ziaja mam różne przygody - te lepsze i te gorsze to tonik ogórkowy lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią kiedyś wypróbuję, może się dobrze u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że dobrze się u ciebie sprawdzi. Warto! :)

      Usuń
  4. Chętnie go przetestuje :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Totalnie nie znam składu tego toniku, więc nie wiem, czy chciałabym go mieć. Używam teraz toniku od Ziaji Jagody Acai, który bardzo lubię, ale generalnie niechętnie sięgam po inne toniki tej firmy. Wiem jednak jak pchanie - cudnie! Użyłam wczoraj troszkę w Hebe (mieli postawiony do używania), by zmyć testery kosmetyków z ręki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nigdy tego toniku z Jagody Acai :)
      I faktycznie pachnie piękne :D

      Usuń
  6. Nie używałam tego toniku, ale bardzo lubię kremy do rąk i pod oczy tej firmy. :)
    Pozdrawiam serdecznie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię kremy do rąk z tej firmy! :)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  7. Na razie używam innego, ale już wiem jaki będzie następny.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem fanką Ziaji, i już kiedyś używałam tego produktu - pięknie pachnie :) teraż używam mleczka kozie mleko - bo wolę od toniku jeśli chodzi o demakijaż :) super posty - OBSERWUJE :)

    zapraszam:
    http://zakamarki-szafiarki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i obserwację! :)
      Już do ciebie wpadam :D

      Usuń
  9. Też go używam! I polecam mega :D Ciężko będzie mi sie przerzucić na inny tonik.

    obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    http://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podobnie, bo bardzo polubiłam się z tym tonikiem :D
      Dzięki za obserwację!
      Już do ciebie zaglądam ;)

      Usuń
  10. Nie miałam jeszcze kosmetyków z ogórkiem w składzie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodobał mi sie ten kosmetyk!

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej obserwuje będę wdzięczna za rewanż. Kocham maseczki <3 https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja ulubiona marka kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty