Schwarzkopf- Schauma Nature Moments


Hejka!

Chcę wam dziś pokazać szampon od

 Schwarzkopf- Schauma Nature Moments 
 do włosów słabych
 i delikatnych (ekstrakt z miodu)


 Zalety:

✓ cena (ok,10 zł)
✓ dostępność
✓ wydajność
✓ śliczny zapach
✓ włosy nawilżone
✓ wygodne opakowanie
✓ włosy dobrze się rozczesują
✓ nie podrażnia
 ✓ włosy nie są po nim obciążone
✓ nie wysusza
✓ nie powoduje łupieżu
✓ dobrze się pieni
✓ dobrze myje 
✓ włosy są miękkie, pachnące, lekkie




Wady:

✗ Jak na razie brak.




Podsumowanie:

Produkt jest bardzo fajny i serdecznie wam go polecam!
U mnie sprawdził się świetnie :)





Mieliście go?
A może chcecie kupić?

Podzielcie się swoją opinią w komentarzach! 😊
Pa!

A.S




Komentarze

  1. Rzadko używam drogeryjnych szamponów , wolę coś bardziej naturalnego jak czarne mydło :) polecam wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie używałam czarnego mydła, na pewno kiedyś wypróbuję! :)

      Usuń
  2. Muszę koniecznie spróbować <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie używałam żadnego szamponu Schauma ;) twoja recenzja mocno kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. So interesting post! Love your blog.
    Would you like to follow each other? If you do, let me know in the comments on my blog.
    hugs
    www.darijadujovic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ni używałam tego szamponu, ale Twoja opinia zachęca do sięgnięcia po niego. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś nie przepadam za szamponami marki Schauma, bardzo mi się po nich puszą włosy :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używałam tego szamponu, ale wydaje się być całkiem fajny :)
    Obserwuję :*

    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/09/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i obserwację!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Dzięki!
    Już do ciebie zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam okazji wypróbować.
    Zapraszam również do siebie:)
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam!
      Dzięki za obserwację :)
      Już do ciebie zaglądam :D

      Usuń
  10. Stosowałam szampony z tej firmy. U mnie też dobrze się sprawdzały, aczkolwiek teraz przerzuciłam się na inne. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy go nie miałam ;) dobry post ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze szamponu z schaumy, jak na razie, to jestem wierna szamponom nivea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampony z Nivea są super! miałam jakiś czas temu :)

      Usuń
  13. Nie przepadam za tą firmą.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wole inne marki. Zapraszam na nowy post https://klaudiaonelive.blogspot.com/2017/09/pl-perfumy.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam tego szamponu. Ale muszę wypróbować :)
    https://w-nikeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam okazji używać. Ale bardzo mnie zaciekawiła nim. I będę musiała bo wypróbować.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty