Krem rumianek nieperfumowany- Ziaja



Witajcie!

Pokażę wam dziś krem, który jest dla mnie nowością, 
bo mam go od niedawna. A już zdążyłam go polubić 💗
Mowa tu o:
Krem rumianek nieperfumowany od firmy Ziaja 
do każdego rodzaju cery


Zalety:


✓ lekki
✓ sprawdza się dobrze pod makijaż
✓ nie zapycha porów
✓ bardzo szybko się wchłania
✓ dobra cena: ok. 5zł
✓ daje nawilżenie
✓ dostępność
✓ wygodne opakowanie
✓ skóra jest po nim bardzo gładka
✓ nie podrażnia
✓ twarz się po nim nie świeci
✓ delikatnie rozjaśnia skórę i przebarwienia
✓ ma bardzo delikatny zapach (prawie nie wyczuwalny)





Wady:

✗ jak na razie brak 😊




Kosmetyk bardzo mi się spodobał i na pewno po skończeniu tego 
kupię kolejne opakowanie.
Krem mogę wam polecić, bo jest bardzo fajny!

Mieliście go? Jaka jest wasza opinia?
Napiszcie w komentarzach! 

Paa  😘


A.S


Komentarze

  1. aż kusi :D chociaż z Ziają u mnie bywa różnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście bardzo lubię Ziaję :)
      A krem serdecznie polecam! :D

      Usuń
  2. Great post!
    Would you like to follow each other, if you do, follow me and tell me in the comments on my blog, so I can follow you back.
    kisses
    www.darijadujovic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy krem, dawno nic z ziaji nie miałam. Muszę to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej wersji kremiku jeszcze nie widziałam ale cena jak najbardziej zachęca do zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda fajnie! może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię ten nagietkowy :)
    Zapraszam na nowy post
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/rozowa-ramoneska-w-klasycznym-wydaniu.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagietkowego nigdy nie miałam ale chętnie wypróbuję u siebie :)

      Usuń
  7. Wydaje mi się, że miałam od nich z tej 'serii' wersję z nagietkiem i całkiem lubiłam. Aczkolwiek nie zrobiła na mnie większego wrażenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post!I like your blog! <3
    I followed you,I hope u will follow me back.

    xdreaannx.blogspot.hr

    OdpowiedzUsuń
  9. Love that cosmetic brand!

    I`m following your blog with a great pleasure )
    Please follow me back - Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten krem, u mnie totalnie się nie sprawdził. Miałam wrażenie, że pogarsza stan mojej cery :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam konkretnie tego produktu, ale uwielbiam firmę Ziaja :)

    www.simplysimplesimpleness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię kosmetyki firmy Ziaja! super produkty! :)
    fittravelcouple.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje mi się, że go miałam dawno, dawno temu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O, kolejna perełka z firmy Ziaja. :) Nie miałam okazji testować, ale działanie i cena zachęcają. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. produkty z ziajki znam i lubię. Ten krem rówież miałam :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam go jeszcze, ale u mnie do twarzy tylko krem na trądzik ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Ziajke! Tego kremu akurat nie miałam ale już wiem że muszę go mieć! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Oo, zainteresował mnie. Ciekawe czy przy tłustej cerze też faktycznie by się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie będzie dobry do cery tłustej :)
      Warto wypróbować :D

      Usuń
  19. tego akurat nie miałam, ale kilka kremów od Ziai mi nie podpasowało :/

    OdpowiedzUsuń
  20. O będę musiała kupić ten krem bo bardzo lubię tą firmę mój blog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty