Benzacne- lek na trądzik


Cześć!

Na wstępie chciałam Was przeprosić za tą tygodniową nieobecność
na moim blogu. Ostatnio posty pojawiały się rzadziej.
A było to spowodowane tym, że się rozchorowałam i kompletnie
nie miałam czasu nic dla Was  napisać.  
Ale postaram się to nadrobić i wstawiać częściej posty! 


▪   ▪   ▪   ▪   ▪   ▪   ▪   ▪   ▪   ▪


 Chcę Wam dziś pokazać lek, który leczy trądzik.
A mowa tu o Benzacne  50mg/g (wersja słabsza)



Ważne uwagi:

Jest to lek, ale dostępny bez recepty
◼ Przed używaniem przeczytajcie dołączoną ulotkę
◼ Lub stosujcie go pod okiem lekarza
◼ Jest to wersja słabsza (mocniejsza ma kolor czerwony)
◼ nie jest to lek do używania na całą twarz tylko poszczególne miejsca






Zalety:


✔ faktycznie pomaga złagodzić trądzik 
✔ likwiduje przebarwienia
✔ prosty w aplikacji (w ulotce jest zalecone jak go używać)
✔ Konsystencja żelu (nie spływa)
✔ wysusza trądzik
✔ widoczna poprawa stanu skóry
✔ likwiduje stan zapalny skóry




Wady:

✗ Może na samym początku dosyć mocno wysuszać skórę.




Ogólnie produkt jest bardzo fajny.
Dla osób, które mają problemy z trądzikiem powinien
być dobry.

Idealnie się też sprawdza gdy na skórze nam coś niespodziewanego 
wyskoczy, to radzi sobie wtedy świetnie! 
Mogę wam go polecić 😊

Co o nim sądzicie?
Mieliście go?
 Napiszcie w komentarzach! 
 Paa 

A.S







Komentarze

  1. Słyszałam o tym produkcie. Na szczęście nie musiałam go używać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że nie miałaś większych problemów z trądzikiem :)
      ja niestety tak.

      Usuń
  2. Miałam go ale u mnie zupełnie się nie sprawdził :( buzia była strasznie wysuszona pomimo stosowania kremów nawilżających więc odpuściłam jego używanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie dosyć mocno wysusza skórę, ale u mnie nie było bardzo źle, po kilku dniach moja skóra się przyzwyczaiła :)

      Usuń
  3. Wygląda bardzo ciekawie, nigdy nie miałam. Ale warto kupić na wszelki wypadek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam go, kiedyś stosowałam bardzo często. Teraz.. pewnie z jedną tubkę na rok :D Niemniej jednak uważam, że jest bardzo pomocny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tak! zawsze go warto mieć.
      Nigdy nie wiadomo kiedy się przyda ;)

      Usuń
  5. Nie używałam, nie mam takich problemów na szczęście :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze :) , ja niestety mam problemy z trądzikiem.

      Usuń
  6. Na szczęście nigdy nie miałam problemu z trądzikiem :)
    Ale dobrze wiedzieć o takim leku!

    Pozdrawiam! :*
    bizarre-case.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze może okazać się przydatny :)
      Ja niestety mam problemy z trądzikiem.

      Usuń
  7. Używałam tego jako nastolatka :) kompletnie się nie sprawdził u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Testowałam był ok. Zapraszam na nowy post https://klaudiaonelive.blogspot.com/2017/09/es-perfumy.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Stosowałam tą maść, jednak ostatnio mi się skończyła a była na prawdę bardzo dobra ;) ale kupiłam takie plastry z Isany i musze powiedzieć, że dają równie dobrze radę jak ta maść, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam plastrów z Isany, muszę ich poszukać skoro są dobre. Chętnie wypróbuję :)

      Usuń
  10. Na szczęście problemu z trądzikiem nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do dobrze :)
      Ja niestety mam skórę problematyczną :/

      Usuń
  11. Hej! Świetny post, tez mialam ta masc lecz mocniejsza wersje :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za obserwację :)
      Już do ciebie zaglądam!

      Usuń
  12. Pierwszy raz spotykam się z tym produktem.
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałem o tym produkcie i nawet sam korzystałem.Ale jakoś nie za bardzo mi pomógł.;<
    flarri.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty