5 Niezbędników- Jesiennych 🍂🍂


Czeeść! 💗

Dziś post o nietypowej tematyce, który będzie 
rozpoczynał nową serię na moim blogu :)

✩    ✩    ✩    ✩    ✩    ✩    ✩    ✩    ✩

Raz na jakiś czas, z tej serii wpisów będę wam 
pokazywać 5 niezbędnych dla mnie rzeczy 
w danym czasie  np. Jesień, Zima...





1. Herbata🍋
 W jesienne wieczory uwielbiam ciepłą herbatę np. z imbirem, lub z cytryną 


2. Koc
 Gdy jest zimno to koc jest moim najlepszym przyjacielem. Bardzo lubię się nim okryć i np. czytać książkę.


3. Kominek zapachowy 
 Często zapalam kominek z ulubionym woskiem.
Nadaje on wtedy fajny jesienny klimat.


4. Suszone kwiaty 🌺🌼🌺
 Nie wiem czemu, ale bardzo lubię, szczególnie jesienią suszone kwiaty np. róże. Stanowią one dekoracje mojego pokoju oraz pięknie pachną.





5. Liście 🍂🍂
I oczywiście nie mogło zabraknąć liści. Jesień bez liści to nie jesień 😄
Bardzo lubię robić z nich ozdoby. 
Szczególnie wtedy gdy mają piękne kolory.



Jak podoba się wam taka seria?
Czy wolicie może coś innego? 

Co wy lubicie jesienią? 
Napiszcie w komentarzach! 
 Paa 😊


A.S

Komentarze

  1. Jesień jest zdecydowanie dla mnie najgorszą porą roku :D Co do niezbędników, mam podobne aczkolwiek 2 ostatnie posty zamieniłabym na film i książkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie przepadam za jesienią ;)
      A film i książka do dobry pomysł :)

      Usuń
  2. Cała prawda. Wszystkie niezbędniki :D


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez kominka nie wyobrażam sobie jesieni, a herbatę wielbię przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna nowa seria, lubię takie wpisy:) muszę w końcu kupic kominek, wstyd się poznać ale jeszcze takowego nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama posiadam kominek, idealny na jesień
    obserwujemy?
    https://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing post dear, I like it a lot! :-*
    Would you like to follow me back, I'm following you on GFC? We can become a good blog friends. <3
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super seria ja jesieni nie wyobrażam sobie bez kocyka mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna seria, podoba mi się ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. koc, herbata i zapachowe świece <3
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/powiew-jesieni-kapelusz-i-szary-sweter.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie cudowności jesienne ;** Mega seria, bardzo ale to bardzo mi się podoba ;) A ja serdecznie zapraszam do mnie i do obserwacji mojego bloga https://justaahe.blogspot.com/ a z pewnością zrewanżuję się obserwacją ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Moimi niezbędnikami są zdecydowanie ciepły sweterek i herbata :)
    https://w-nikeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Herbatkę piję cały rok, bo bardzo to lubię. :) Ostatnie zdjęcie jesiennych liści jest cudowne. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! bardzo długo nad nim pracowałam :D
      Również lubię herbatę :)

      Usuń
    2. Opłacało się. Efekt wynagradza Twój wysiłek. :)

      Usuń
    3. Jeszcze raz dzięki! to miłe, że tak mówisz :)

      Usuń
  13. Mój niezbędnik jesienny to swetry <3 Ciepłej herbacie albo kawie też nie odmówię :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  14. Herbata i koc jak najbardziej. Dodałabym tu jeszcze książki :).
    Mój blog. KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację! książka też jest fajnym pomysłem :)

      Usuń
  15. koc i herbata to zdecydowanie coś co jest moim musthave na jesień <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na taką serię :)

    www.simplysimplesimpleness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Książka, koc i herbata - to dzięki nim daję radę przeżyć jesienne dni :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wręcz uwielbiam jesień, ale najbardziej jak jest słońce. Liście już opadły na ziemie, jest pięknie kolorowa magicznie. A w chłodne dlugie wieczory jest czas żeby poczytać książkę itp. Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie! jesień ma w sobie coś magicznego :)
      Również uwielbiam jesienne liście :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty