Recenzja: Masło kakaowe Ziaja


Cześć!

💗Dzisiaj pokażę wam mój ulubiony kosmetyk 💗

Jest nim:
Masło kakaowe od Ziaja


Plusy:

♡ Śliczny zapach- długo się utrzymuje
♡ Wygodne dozowanie kosmetyku (pompka)
♡ Cena! ok. 10zł za 400ml
♡ Wydajny
♡ Polski produkt ;)
♡ dobrze nawilża skórę
♡ Skóra po nim jest bardzo miękka
♡ Dostępność
♡ Konsystencja- nie jest za wodnista i za gęsta
♡ Super się rozprowadza
♡ nie plami ubrań


Minusy:

✗ nie daje bardzo długiego nawilżenia
✗ nie wchłania się bardzo szybko




Bardzo go lubię!
 Produkt jak dla mnie jest godny polecenia! 


Mieliście go? Co o nim sądzicie?
Podzielcie się swoją opinią w komentarzach! 
Paa!

A.S

Komentarze

  1. Ja w ogóle uwielbiam tą linię Ziai, tak samo jak linię kokosową.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow :) duża ilość plusów;) to lubię!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ziaja jest moją ulubioną tanią marką i z chęcią wypróbuję to masełko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam Ziaję :)
      Mam bardzo dużo kosmetyków z tej firmy ;)

      Usuń
  4. Niestety dla mnie produkty Ziaja są zbyt mało nawilżające ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam i lubiłam :3. Niebawem znów planuję kupić, może tym razem w innej wersji zapachowej ;).
    pozdrawiam, zapraszam ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miły komentarz!
      Ja również koniecznie muszę wypróbować w innym zapachu :)
      Już do ciebie zaglądam
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. Bardzo lubię Ziaję!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten uczuć kiedy ponad miesiąc temu zastanawiałaś się nad zakupem produktu, a teraz widzisz jego recenzję. Wielkie dzięki :) Nie pozostaje mi nic innego tylko go kupić ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! no to dobrze trafiłaś :) czytając ten post.
      Polecam serdecznie ten kosmetyk, mam nadzieje, że i u ciebie się sprawdzi :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  8. Miałam te masło kakaowe i fajnie się u mnie sprawdziło :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz!
      Pozdrawiam :)
      już do ciebie zaglądam ;)

      Usuń
  9. Nie miałam tego masła, aczkolwiek może kiedyś spróbuję, ponieważ lubię produkty Ziai. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę kupić sobie ten produkt !
    Dzięki za polecenie !
    Zachęciło mnie szczególnie to że ładnie pachnie !
    Pozdrawiam ! Wpadnij na blog !
    LovelyBooks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz :)
      Już do ciebie zaglądam ;)

      Usuń
  11. Nigdy nie tego nie testowalam, ale z chęcią to zmienie :D po ilości plusów jestem jeszcze bardziej zaciekawiona tym produktem :D pozdrawiam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja za produktami z kakaem nie przepadam zbytnio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest też seria kokosowa, jeszcze jej nie miałam ale podobno ładnie pachnie :)

      Usuń
  13. Uwielbiam produkty Ziaji, ale tego jeszcze nie miałam :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/klasyczna-stylizacja-spodnie-w-pepitke.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również lubię :)
      A post już widziałam i skomentowałam ;)

      Usuń
  14. Bardzo lubię Ziaję, ale niestety nienawidzę poduktów, które szybko się nie wchłaniają!:(

    https://lessarax.blogspot.de/2017/08/2-jak-skonczyam-na-plazy-nudystow.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm no jest to minus, też nie przepadam za powolnym wchłanianiem.
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  15. Nie używałam tego produktu, ale z chęcią bym go przetestowała. Musi pięknie pachnieć. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zapach ma cudowny :)
      Naprawdę polecam, bo warto!
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  16. Dużo czytałam o tym produkcie i chyba w końcu się przekonam do jego kupna :) http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie przepadam za kakaowymi produktami :) męczy mnie ich zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam do ust masło kakaowe i ślicznie pachnie w 100% nawilża :)
    https://aamissa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę koniecznie kupić to masło do ust (bo jeszcze nie miałam)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty