Recenzja- Essence Longlasting Lipstick


Cześć!

W dzisiejszym poście chcę wam przedstawić 
moją już drugą szminkę z Essence 
jest to:
Longlasting 06



 Zalety:


♡ kremowa w konsystencji
♡ Dużo kolorów
♡ cena ok.10 zł
♡ Komfortowo się nosi
♡ Nie podkreśla suchych skórek
♡ Nie wysusza
♡ Łatwo się ją rozprowadza
♡ piękne opakowanie
♡ delikatnie nawilża
♡ ładne wykończenie (delikatny połysk)



Wady:

🎔 nie jest trwała
🎔 nie jest matowa (jak dla mnie to nieduża wada ale wole pomadki o matowym wykończeniu)



 Jak dla mnie ta pomadka jest super!
Bardzo mi się spodobała i  będę ją często używać :)
Mimo, że nie jest matowa
 to ma bardzo 
ładne, lekkie wykończenie i na pewno fajnie spisze się na lato.
 


Macie tę pomadkę? a może chcieliście kupić?

Podzielcie się swoją opinią 
w komentarzach!
 Do następnego wypisu! Paa 😘


A.S

 

Komentarze

  1. Bardzo ładny kolor tej szminki :) Lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi jednak są potrzebne pomadki trwałe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie jest bardzo trwała ale jest fajna! :)

      Usuń
  3. Śliczny kolor :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor zupełnie nie mój :) ale fajnie, ze ma dużo plusów:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorów jest więcej, a ten mam akurat ja :)
      A plusów ma faktycznie dużo ;)

      Usuń
  5. Kolor wydaje się być piękny - bardzo lubię takie odcienie :) Mam nawet coś podobnego nawet też z essence :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jak najbardziej na plus :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolor szminki!

    https://lessarax.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. pomadki z essence jeszcze nie miałam, ale kiedyś namiętnie kupowałam ich błyszczyki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że nie podkreśla suchych skórek i nie wysusza ust. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam zawsze problem z doborem odpowiedniej pomadki do ust bo albo wysusza albo mnie uczula.
    Skoro zachwalasz tę to może skuszę się i kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! bo jest na prawdę fajna. Mam nadzieje, że i u ciebie się sprawdzi :)

      Usuń
  11. Ma bardzo ładny kolorek :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/denim-i-czerwien.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, ale kolorek mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny ma kolorek, lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny odcień :) Miałam jedną pomadkę Essence i mimo genialnego koloru nie polubiłam się z nią. Znikała z ust błyskawicznie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie trwała, ale ma i tak dużo plusów :)

      Usuń
  15. Ładny kolor i mało wad ! Może kiedyś jej poszukam w drogeriach !
    Pozdrawiam !
    LovelyBooks

    OdpowiedzUsuń
  16. Ma bardzo ładny kolor, ale ja też preferuję maty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wolę całkiem matowe, ale bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny kolor :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  19. Thanks!! :*
    I'm coming to you :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie próbowałam nigdy szminki z tej serii :/
    Może kiedyś się skuszę ;) Choć lubię bardziej trwałe szminki :D
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem fanką trwalszych szminek :)
      Dzięki za obserwację i fajny pomysł!
      Już do ciebie zaglądam ;)

      Usuń
  21. kolor jest naprawdę ładny, ja jednak ostatnio sięgam tylko po te trwałe pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! kolor śliczny :)
      Chociaż mogła by być trwalsza :)

      Usuń
  22. Oh, I like thak lipstick! I have one of them :)
    Follow me :)
    Visit my blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam ją :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny kolor, szkoda tylko, że nie jest matowa :) Nigdy nie miałam jeszcze szminki z tej firmy, muszę się skusić!

    http://simplysimplesimpleness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie jest matowa, ale i tak jest super!

      Usuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty