Haul kosmetyczny 2#


Witajcie!! 馃挆

Dawno nie by艂o haul'u na moim blogu,
dlatego dzi艣 poka偶臋 wam
 kilka rzeczy, kt贸re kupi艂am w rossmannie.



 Oczywi艣cie nie mog艂o zabrakn膮膰 mojej ulubionej Ziaji
 kupi艂am: 

dwa produkty kt贸rych nigdy nie mia艂am:
Tonik z og贸rka
Krem z rumianka

Oraz:
 mojego ulubie艅ca czyli:
Maska nawil偶aj膮ca z zielon膮 glink膮




Uwielbiam 偶ele pod prysznic z Dove 
dlatego nie mog艂o go zabrakn膮膰


I teraz ca艂kowita nowo艣膰 dla mnie czyli 
 ⊚偶el antybakteryjny

Du偶o o nim s艂ysza艂am ale tak naprawd臋 nigdy nie 
mia艂am w艂asnego. Dlatego postanowi艂am kupi膰.


Dzi臋ki za przeczytanie wpisu. 馃槉
Oczywi艣cie wszystkie te produkty, osobno postaram si臋
przedstawi膰 w kolejnych postach! 
 
Macie te produkty? Mo偶e polecacie jakie艣 inne? 
Dajcie zna膰 w komentarzach!




A.S

Komentarze

  1. Z tych kosmetyk贸w znam ten 偶el pod prysznic z Dove, uwielbiam go!
    Nie mog臋 si臋 ju偶 doczeka膰 recenzji tego toniku i kremu! wygl膮daj膮 interesuj膮co :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Z ziaji mialam mleczko z ogorka i bardzo je lubilam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja mam pierwszy raz wi臋c jeszcze nie potrafi臋 oceni膰 ;)
      Ale mam nadzieje, 偶e i tym razem Ziaja mnie nie rozczaruje :)

      Usu艅
  3. 偶ele z dove s膮 cudowne, tonik z zajki og贸rkowy niestety u mnie si臋 nie sprawdzi艂, a glinka zielona od lat sprawdza si臋 dobrze. :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Glinka jest naprawd臋 cudowna.
      Jestem bardzo ciekawa jak mi si臋 sprawdzi ten tonik :)

      Usu艅
  4. Hejka Produkty z Dave s膮 na serio mega moja sk贸ra jest podatna na podra偶nienia, ale akurat produkty tej firmy jej nie podra偶niaj膮, ostatni kupi艂am te偶 mas艂o kakaowe z Ziaji do twarzy, jeszcze nic nie mog臋 o nim powiedzie膰, poniewa偶 stosowa膰 zacz臋艂am niedawno ale na pewno dam zna膰 . Pozdrawiam i zapraszam do nas na Lovelybooks23:D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dave jest na prawd臋 super!
      Ju偶 do ciebie zagl膮dam i Pozdrawiam :)

      Usu艅
  5. Z 偶elem antybakteryjnym nigdy si臋 nie rozstaje ;)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Nie mia艂am 偶adnego z tych produkt贸w, zobacz臋 jak si臋 sprawdz膮 u Ciebie. :) Nie mam faworyta je艣li chodzi o 偶el pod prysznic- ci膮gle testuj臋 r贸偶ne. :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Moim faworytem jest jednak Dove ale lubi臋 te偶 inne :)

      Usu艅
  7. 呕ele Dove maj膮 艣wietne zapachy:)

    OdpowiedzUsu艅
  8. Mam 偶el antybakteryjny dok艂adnie ten sam, niezast膮piony w podr贸偶y :) Szczeg贸lnie jak ma si臋 dzieci :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Tak to bardzo przydatny kosmetyk!
      Mam nadzieje, 偶e u mnie si臋 dobrze sprawdzi :)

      Usu艅
  9. Og贸lnie kosmetyki to nie moja bran偶a, ale mam pytanie - napisa艂aby艣 posta np. o filmach, ksi膮偶kach? Tak pytam tylko...
    A o tym 偶elu antybakteryjnym s艂ysza艂am, lecz nie u偶ywa艂am. Mo偶e kiedy艣 u偶yj臋...?
    Bardzo dobrze, 偶e ka偶dy si臋 czym艣 fascynuje - Ty bardo lubisz kosmetyki, ja filmy, a inna osoba b臋dzie uwielbia膰 stare zdj臋cia. :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie, wpadniesz do mnie (gdyby艣 chcia艂a skomentowa膰, napisa艂aby艣 co艣 d艂u偶szego?)? - blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com
    Emma ♥

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Wprawdzie ksi膮偶ki i filmy to nie m贸j konik ale mog臋 co艣 napisa膰 :)
      I oczywi艣cie wpadn臋 do ciebie!
      Pozdrawiam! :*

      Usu艅
  10. R贸wnie偶 jeszcze nigdy nie mia艂am 偶elu antybakteryjnego, ale teraz my艣l臋 nad tym coraz powa偶niej poniewa偶 od kilku miesi臋cy posiadam pieska i boje si臋 efekt贸w brudnych r膮k gdy np. jeste艣my na pikniku lub d艂ugim spacerze. Taki 偶el zdecydowanie si臋 przyda. Pozdrawiam serdecznie, obserwuje i zostaj臋 na d艂u偶ej. :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. O tak! 偶el w tym wypadku u ciebie by si臋 bardzo przyda艂 :)
      Dzi臋ki za obserwacj臋 i mi艂y komentarz!
      Pozdrawiam ;)

      Usu艅
  11. O ja te偶 uwielbiam 偶ele z Dave ale po d艂u偶szym czasie dra偶ni mnie zapach. A Ziaje ja uwielbiam aktualnie te偶 mam ten tonik. m贸j blog

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie zapach po d艂u偶szym czasie si臋 nudzi :)
      Ju偶 do ciebie zagl膮dam ;)

      Usu艅
  12. Uwielbiam kosmetyki Dove - niewa偶ne, czy s膮 to 偶ele pod prysznic, czy balsamy! <3

    http://simplysimplesimpleness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  13. Par臋 z tych produkt贸w kupi艂am z nie raz i r贸wnie偶 polecam ;)!

    yollowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Super! b臋d臋 testowa膰 i mam nadzieje, 偶e oka偶膮 si臋 fajne :)
      Ju偶 do ciebie wpadam ;)

      Usu艅
    2. i r贸wnie偶 obserwuj臋 ;)

      Usu艅
  14. O, tak si臋 z艂o偶y艂o, 偶e nie mia艂am 偶adnego z tych produkt贸w :)

    OdpowiedzUsu艅
  15. Swego czasu bardzo lubi艂am t膮 maseczk臋 od Ziaja, musz臋 do niej wr贸ci膰, bo dawno nie mia艂am :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo j膮 lubi臋, bo u mnie si臋 fajnie sprawdza :)

      Usu艅
  16. fajne s膮 偶ele z Dove, chocia偶 ja wol臋 bardziej owocowe zapachy :)

    OdpowiedzUsu艅
  17. The green clay moisturizing mask sounds awesome.
    Also, Dove is a great choice.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. I really like these cosmetics :)
      Thanks for comment!

      Usu艅
  18. I tonik i mask臋 mia艂am i oba produkty bardzo lubi臋 :)
    + obserwuj臋 i zapraszam do mnie http://lubietestowac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja r贸wnie偶 mask臋 bardzo lubi臋 :)
      Dzi臋ki ;)
      I ju偶 do ciebie zagl膮dam!

      Usu艅
  19. 艢wietne 艂upy :) Te偶 uwielbiam 偶ele z Dove, cz臋sto do nich wracam :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋ki!
      Mam nadzieje, 偶e u mnie te偶 si臋 dobrze sprawdz膮 :)

      Usu艅
  20. Nic z tego nie mia艂am, ale kupi艂abym 偶el pod prysznic z Dove 偶eby si臋 nim zachwyca膰. :)
    Obserwuj臋. :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. 呕el z Dove jest zawsze super!
      Dzi臋ki i pozdrawiam! :)

      Usu艅
  21. Widz臋 ca艂kowite przeciwie艅stwo mnie :D Ziaji nie znosz臋, zawsze robi masakr臋 z moj膮 twarz膮, opr贸cz pasty g艂臋boko oczyszczaj膮cej na zask贸rniki. Za to 偶ele Dove powoduj膮 jak膮艣 reakcj臋 alergiczn膮 na sk贸rze :/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, 偶e u ciebie si臋 nie sprawdzi艂 偶el z Dove i Ziaja. Jak wszyscy u偶ywali by tego samego to 艣wiat by艂 by nudny :)
      Pozdrawiam!

      Usu艅
  22. Thank you dear!

    I follow you now

    kisses

    https://intonezzee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  23. Ja by艂am wczoraj, skusi艂am si臋 na tonik r贸偶any i maseczki. Pewnie by艂oby tego o wiele wi臋cej, ale tak mnie denerwuje t艂ok, 偶e musia艂am szybko si臋 ulotni膰 ;D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. O, tak! t艂ok jest bardzo du偶y, te偶 tego nie lubi臋 ;)

      Usu艅
  24. Uwielbiam t臋 maseczk臋 z zielon膮 glink膮 :)

    OdpowiedzUsu艅
  25. Uwielbiam produkty Ziaji :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/stroj-dnia-biel-i-pastele.html

    OdpowiedzUsu艅
  26. I jak sprawdza si臋 maska z glink膮? Ja jednak wol臋 eko kosmetyki i wbrew opinii nie wszystkie sa takie drogie :)
    daily-dreaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Maska jak na razie sprawdza si臋 rewelacyjnie!
      Ale na pewno b臋dzie recenzja tej maseczki na moim blogu :)

      Usu艅
  27. Uwielbiam ten tonik z Ziaji :) Lubi臋 te偶 ten z aloesem

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Tego z aloesem nigdy nie mia艂am :)
      Ale mo偶e wypr贸buj臋 ;)

      Usu艅
  28. Dodam tylko, 偶e kupi艂am ju偶 krem tylko z aloesem ! Super !
    Pozdrawiam ! Nowy post ju偶 czeka!
    LovelyBooks ♥

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Witajcie w mojej ma艂ej blogowej rodzince! mam nadzieje, 偶e do niej do艂膮czycie :)

*Dzi臋kuj臋 wszystkim za ka偶dy oddany komentarz i obserwacj臋!
*na pewno si臋 odwdzi臋cz臋 tym samym!
*Je艣li zaobserwujesz daj zna膰 w komentarzu- zrobi臋 to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blog贸w w komentarzach

Popularne posty