Recenzja- Isana Young Active Clear (krem do mycia twarzy)

Witajcie kochani!

dziś przedstawię wam mojego ulubieńca.

Jest to Isana Young Active Clear
krem do mycia twarzy przeciw wypryskom
do skóry tłustej i trądzikowej 

Ze względu na moje problemy z trądzikiem zdecydowałam się na przetestowanie tego produktu, kupiłam go jakiś czas temu na promocji w rossmannie.
Produkt na półce od razu mnie zaciekawił, gdyż miał dobry skład.




Cena: ok, 10zł
pojemność: 150ml

 zalety:


 ∽Krem efektywnie myje skórę
∽usuwa nadmiar sebum i zanieczyszczenia
∽usuwa martwy naskórek
∽daje nawilżenie skórze
∽skóra staje się sprężysta i miękka
∽likwiduje stany zapalne (już po pierwszym razie zmiany trądzikowe u mnie były  mniejsze)
∽zmniejsza zaczerwienienia 



Zastosowanie:

*nanosić codziennie- rano i wieczorem- na wilgotną skórę, lekko rozetrzeć
unikając okolicy oczu. Następnie dokładnie spłukać wodą.


•   •   •
 
Produkt warty polecenia, u mnie sprawdził się znakomicie. 
Zawsze mogę na niego liczyć.
Mam nadzieje, że u was też się sprawdzi.

Podzielcie się opinią w komentarzach.
Paa!

A.S



Komentarze

  1. Bardzo fajny kosmetyk, ciekawe czy u mnie się sprawdzi. A w jakich częściach twarzy sie go stosuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosować można go na każde partie skóry twarzy, szczególnie tam gdzie dokucza ci trądzik.
      Oczywiście omijając okolice oczu ;)

      Usuń
  2. Hejka ! Ja zauważyłam post na momio dlatego wpadałam, ale tu jest świetnie i dzięki za przepis na lody ! Pychota ! Obiecuje że będę wpadać częściej !
    Pozdrawiam cieplutko !
    LovelyBooks

    PS. Mogłabyś wpaść i skomentować posta ! Będę bardzo wdzięczna ! => lovelybooks23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej. Dzięki za komentarz :)
      jasne, już zaglądam na twój blog!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Polecam, bo warto!
      mam nadzieję, że i u ciebie się sprawdzi :)

      Usuń
  4. Nie wiedziałam wcześniej o istnieniu takiego kremu z Isany :) Lubię produkty do mycia, więc chętnie się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także nie wiedziałam o tym kosmetyku do puki nie dostrzegłam go na promocjach w rossmannie. Isana ma produkty o dosyć prostym składzie i dlatego lubię kosmetyki z tej firmy.

      Usuń
  5. Nie miałam nic z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! na prawdę warto. Jeszcze nigdy się nie zawiodłam na firmie Isana :)
      Dzięki za komentarz :*

      Usuń
  6. Też używałam tego kremu do mycia twarzy i bardzo go polecam. Będę do niego wracała. :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo go lubię!
      Pozdrawiam cieplutko :*
      Już do ciebie zaglądam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty