Recenzja: Essence- Velvet Matt Lipstick


Czeeść!

Dziś także przedstawię wam mojego ulubieńca wśród pomadek!
Jest to kosmetyk, który jest godny polecenia 
a mowa tu o: 

Essence- Velvet Matt Lipstick 


Zalety:


✓ mimo, że jest matowa nie wysusza ust
✓ daje śliczny mat
✓ nie daje efektu "skorupy" na ustach
✓ w konsystencji na ustach jest kremowa, dlatego bardzo komfortowo się ją nosi
✓ mimo, że nie zastyga jak pomadki w płynie to ciężko zmyć jej pigment z ust
✓ ma cudowne opakowanie o pięknym matowym kolorze
✓ cena! kosztuje ok. 10zł
✓ łatwo dostępna
✓ z łatwością rozprowadza się ją na ustach



Wady:

✘ ma trochę nieprzyjemny, sztuczny zapach. (tak właściwie to nie jest bardzo 
     wyczuwalny i pewnie  za bardzo się czepiam. Ale więcej wad jak na razie w niej nie znalazłam.)


Ja mam kolor 07
Ale koniecznie muszę zaopatrzyć się w więcej. 
Są to idealne pomadki do  noszenia szczególnie latem!
ponieważ mają cudne kolory,
a ten co ja mam jest akurat na ten czas :)


Serdecznie wam je polecam, bo za taką cenę warto!
a na prawdę dają przyjemny efekt na ustach :)

Macie te pomadki? Co o nich myślicie?
Dajcie znać w komentarzach! 

Paaa :*

A.S












Komentarze

  1. Lubię pomadki z Essence za niską cenę i fajną trwałość. Bardzo dawno temu miałam ich kilka i sprawdzały się naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki śliczny kolor ma ta pomadka!
    Gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam 2 kolory tych pomadek i w sumie lubię je :) Z tym, że ja mam s tej 'klasycznej' serii, nie matowej i nie są mocno trwałe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tej "klastycznej" serii nie miałam jeszcze pomadek, ale chciałam kupić :)

      Usuń
  4. Piękny kolorek :)
    Podoba mi się tutaj i zostaję na dłużej ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za taki miły komentarz :)
      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  5. Chyba mnie przekonałaś ;)
    Dzięki i również obserwuję! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolor :) mam bardzo podobną,aż wyjęłam sprawdzić,ale to nr.05 cool nude i nie z serii velvet matt tylko longlasting :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ten kolorek i miałam zamiar go kupić ale jednak wybrałam 07 :)
      Dziękuję za komentarz <3

      Usuń
  7. Uwielbiam te pomadki, tak samo ja klasyczne longlasting. A kolor Twojej jest prześliczny, akurat na lato (którego niestety nie ma póki co :D).
    Obserwuję oczywiście, bo bardzo miło tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku jaki miły komentarz :)
      Dziękuję za takie przemiłe słowa :D
      Bardzo się ciesze, że ci się tu podoba ;)

      Usuń
  8. jaki piękny kolorek ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam i nigdy nie miałam. Jak gdzieś trafię szafę Essence to sobie ją nabędę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, serdecznie polecam! bo jest bardzo fajna ;)

      Usuń
  10. Nie miałam jeszcze tej pomadki. Podoba mi się jej kolorek. <3
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam jej kolor :)
      Dzięki za link już zaglądam ;)

      Usuń
  11. Uwielbiam takie kolorki :) Na pewno ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo lubię takie kolory :)
      dzięki za komentarz :*

      Usuń
  12. Bardzo ładny kolor, chętnie zobaczyłabym go na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podoba :)
      dzięki za komentarz :*

      Usuń
  13. Bardzo podoba mi się kolorek tej pomadki ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny kolor lecz nie przepadam za takimi różami ;)
    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurde uwielbiam te pomadki, są takie kremowe i świetnie się rozprowadzają :D mam już dwie ale inny odcień :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Tych matowych nie używałam, ale są jeszcze takie w czarnych opakowaniu i tamte bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak widziałam te w czarnym opakowaniu, nawet miałam zamiar jakąś kupić ;)

      Usuń
  17. Ten sztuczny zapach mnie trochę odstrasza :D
    pozdrawiam, http://makrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak już pisałam nie jest bardzo wyczuwalny, ale chciałam to zaznaczyć :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  18. nigdy nie slyszallam o tej pomadce, jednakze to nie jest moj kolorek ;p

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogormną chęcią!
    https://justemsi.blogspot.com/2017/07/everybody-should-be-feminist.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorów jest dużo do wyboru :)
      I okej super pomysł z obserwacją ;)

      Usuń
  19. Nie miałam szminek z tej firmy, a matowe mnie nie pociągają :( miałam mus matowy z ori i mi totalnie nie podszedł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta szminka nie daje takiego "ciężkiego" matu :)
      Jest to coś na podobę kremowej konsystencji.
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam ;)

      Usuń
  20. Ma bardzo ładny kolor, ogólnie wygląda fajnie :D Ja jednak wolę pomadki w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem zwolenniczką płynnych pomadek, ale tą również lubię ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Nie miałam, ale śliczny ma kolor. Następnym razem muszę się za nią rozejrzeć w drogerii :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak koniecznie, bo jest godna uwagi!
      Dziękuję za miły komentarz :)
      I już cię odwiedzam :*

      Usuń
  22. Nie używałam tej pomadki. Kolor jest śliczny, lubię takie odcienie.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię takie kolorki :)
      Już zaglądam do ciebie ;)

      Usuń
  23. Kolor jest w sam raz dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny odcień 😊 Mam jedną, ale błyszczącą i mam wrażenie, że jest tłusta.. po za tym bardzo szybko schodzi z ust 😊 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz
      Już zaglądam do ciebie :)

      Usuń
  25. i really love the color of this lippy! so lovely! <3

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam tą pomadkę, polecam !
    Pozdrawiam !
    LovelyBooks

    OdpowiedzUsuń
  27. Z tej serii nie miałam, ale inne Essence tak i lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam różne inne kosmetyki z Essence :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  28. Ładny ma kolor. Duży plus za to , że pomimo tego, ze jest matowa nie wysusza ust.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty