Avon Cosmetic- Szminki powiększające usta 3D


Cześć wszystkim!

Jak wam lecą wakacje? :) bo mi strasznie szybko  

Ale zapraszam was na mój kolejny post. Dziś przedstawię wam  dwie pomadki
które idealnie sprawdzą się na lato :)


Szminki powiększające usta 3D -Avon
 Mad For Mauve i Divine Wine


 cena: ok.26 zł


Zalety

✅ gładko się rozprowadzają
✅ nie wysuszają ust
✅ mają delikatny połysk
✅ ładny zapach
✅ solidne opakowanie
✅ nie kleją się



Wady:
✖ nie utrzymują się długo na ustach
✖ ma dosyć oleistą konsystencję
✖ mają satynowe wykończenie (dla niektórych to zaleta, ale ja wolę pomadki matowe)


*niestety na zdjęciu powyżej pomadki wyglądają jak by miały identyczny kolor a jest to wina światła*

↓na kolejnym zdjęciu widać jaki mają autentyczny kolor↓


 Obydwie pomadki są w pięknych metalicznych opakowaniach.
  Mają świetne, letnie kolory. Mimo że  nie są matowe
to i tak je bardzo lubię! :)


Macie  te pomadki? a może zamierzacie kupić?
Podzielcie się swoją opinią w komentarzach!

Pozdrawiam cieplutko
 i do następnego wpisu. Paa


A.S









Komentarze

  1. Podoba mi się ten kolor Divine Wine :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadki z Avonu chyba nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecę je mojej mamie, ona lubi takie kolorki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! mam nadzieje, że się spodobają :)
      dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  4. Pierwszy kolor-mauve, bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi także ten kolor się bardzo podoba :)
      dzięki za komentarz :*

      Usuń
  5. Jaśniejszy kolorek jest bardzo ładny i taki idealny na co dzień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, często używam go właśnie na co dzień :)

      Usuń
  6. Też wolę maty, ale kolory ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O to prawda, mi również wakacje lecą w ekspresowym tempie. A kolorki ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie połowa wakacji za nami :/
      Mi również się podobają.
      Dzięki za komentarz :)

      Usuń
  8. Wakacje lecą mega szybko, chociaż w sumie ja zaczęłam je 2 tygodnie temu jakoś :D Na szczęście mam jeszcze wrzesień :D
    Co do pomadek, bardzo ładnie prezentuje się ten jasny kolor :) Chociaż sama wolę matowe wykończenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasny kolor mi także się podoba, powiedziałabym że nawet bardziej. Ja również jestem fanką matowych wykończeń :)

      Usuń
  9. Witaj :)
    jestem i obserwuję
    Szmineczki Avonu tez lubię, ale akurat te powiększające mi nie podeszły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!
      Te pomadki nie noszę często ale używam je ze względu na ich ładne kolory.
      Dziękuję za miły komentarz i obserwację ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Natrafiłam na Twojego bloga zupełnie przypadkiem i już tu zostaję :) dużo ciekawych recenzji. A kolorki są cudne, ja nosiłabym je raczej jesienią bo latem wolę coś jaśniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za taki miły komentarz.
      bardzo mi miło, że mój blog ci się podoba ! :)
      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  11. Hejka. Ja mam Mad for Mauve, ale to zimny kolor i jedynie zimą jak jestem bledsza mi pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      To fakt ma zimne tony, ale ja lubię go również latem :)

      Usuń
  12. Kolor "Divine Wine" jest bardzo ładny ;)
    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się kolor Mad for mauve. <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. mam tą szminke ale inny kolor
    lubię ją za wyrazistość, ale jest nie trwała

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty