Recenzja- szminka K lips

Cześć!

dziś pokażę wam szminkę!
a to oznacza, że kolejna recenzja na moim blogu :)

💄K lips - milky brown💄
 
-szminka jest razem z konturówką 
 

plusy:
 
 
☑ świetnie się rozprowadza
☑ aplikator jest precyzyjny
☑ konturówka jest miękka
☑ konturówka nie odbiega kolorem od szminki
☑ całość jest solidnie wykonana
☑ szminka i konturówka są w porządnych opakowaniach
☑ w zestawie jest też konturówka, co dla mnie jest ogromnym plusem
☑ nie wysusza ust
☑ nie robi tzw "skorupy" na ustach
☑ nie podkreśla suchych skórek
☑ jest matowa
☑  nie jest droga (ok.25 zł)
☑  łatwo dostępna (kupiłam w rossmannie)
 
 
minusy:
 
 
❎ nie utrzymuje się długo na ustach
❎ szybko się ściera jak na matową szminkę
❎ przy konturówce nie ma temperówki (to nie jest duży minus, ale warto zaznaczyć)


a tak szminka się prezentuje wraz z konturówką
⇩⬇⇩⬇⇩

❤a u was jak się sprawdziła? a może jeszcze jej nie macie?
dajcie znać w komentarzach!!!
zachęcam do obserwowania mnie!, wtedy będziecie na bierząco❤

Paa!


A.S


Komentarze

  1. Wow! Mega szminka. Muszę koniecznie kupić! Czekałam na tą recenzję. Chciałabym zobaczyć też test podkładu tego z haulu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, recenzja podkładu powinna pojawić się za niedługo!

      Usuń
    2. To świetnie! Czekam ☺😊😄

      Usuń
  2. Mam inną wersję tego zestawu. Niestety kolor nie do końca do mnie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może spróbuj z innym kolorem?
      Ten kolor co mam jest dla mnie trochę za mocny i używam tej szminki okazjonalnie.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam 2 kolory z tej serii: Neutral Beauty i Sweety. Mam wrażenie, że ta pierwsza dłużej się utrzymuje na ustach, albo może to tylko tak się wydawać ze względu na jaśniejszy kolor. Ale czasem lubię je użyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar kupić właśnie Neutral Beauty :)
      Dziękuję za komentarz ;)
      Pozdrawiam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty