Recenzja- Podkład Catrice HD Liquid Coverage

Hejka!

Przedstawię wam dziś mój podkład 
Catrice HD Liquid Coverage

zdania na temat tego produktu są podzielone 
oraz opinie bardzo kontrowersyjne.

▷Są zwolennicy tego kosmetyku i przeciwnicy◁



plusy:


✓ jest prosty w nakładaniu, posiada pipetę
✓ jest bardzo płynny (dla mnie to jest zaleta)
✓ dobrze się nim "pracuje" na twarzy
✓ świetnie rozprowadza się zarówno gąbeczką jak i pędzlem lub palcami
✓ nie daje efektu "ciastka"
✓ nie waży się
✓ nie pozostawia smug
jest bardzo kryjący
✓ długo utrzymuje się na twarzy
✓ jest matowy!! nawet nie trzeba go utrwalać pudrem
✓ ładnie pachnie
✓jest w solidnym opakowaniu
✓ cena (ok. 30 zł)


minusy:


✗ niestety jest to bardzo ciężki podkład
✗ przy dłuższym stosowaniu zapycha (nie u każdego)
✗ jest w szklanej buteleczce (trzeba bardzo uważać)
✗  są tylko 3 odcienie kolorystyczne (z tego co się orientuję)
✗ utlenia się !! co oznacza, że ciemnieje (u mnie ciemniał nawet kilka tonów)
✗ przez to, że ciemniał nie wyglądałam w nim korzystnie, gdyż z urody jestem bardzo blada



★podsumowanie★

-Jest to fajny produkt, niestety u mnie się nie sprawdził.-
-Gdyby nie to, że ciemnieje to najjaśniejszy odcień był by dla mnie dobry.-
-Przy skórze trądzikowej nie jest dobrym rozwiązaniem bo zapycha-
-Ogólnie jak dla mnie nie jest to produkt na co dzień bo jest ciężkim podkładem-

 💮pamiętajcie, że to jest tylko moja opinia i u was może się zupełnie inaczej sprawdzić💮

Mam nadzieję, że moja recenzja się wam spodobała!

podzielcie się swoją opinią na ten temat
może chcecie go kupić? a może go już macie?
-napiszcie w komentarzach!!

zachęcam do zaobserwowania mnie, będziecie wtedy na bieżąco :) 

 Pa!

A.S




Komentarze

  1. Hej! Zamierzałam kupić ten podkład. Fajna recenzja. Gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ochotę na ten podkład, ale na razie się wstrzymuję. Jestem w trakcie testowania minerałów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad minerałami zastanawiam się od dawna i chyba się do nich przymierzę w wakacje :)

      Usuń
  3. U mnie nie ciemniał aż tak bardzo, ale za to były dni, że strasznie podkreślał suche skórki i skóra wyglądała bardzo niekorzystnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zauważyłam, że podkreśla skórki. No niestety ten podkład ma kilka wad :(

      Usuń
  4. Bardzo duży szał jest na ten podkład, mnie odpycha od tego podkładu fakt, że zapycha i jest bardzo ciemny, gdyby nie to bym z chęcią go przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie te wady, bardzo bym go lubiła i używała. Niestety nie u wszystkich się sprawdza.

      Usuń
  5. Bardzo go lubię, jest to jedyny podkład, który po kilku godzinach się nie świeci na mojej mieszanej cerze. Niestety używam go sporadycznie, bo przy dłuższym stosowaniu zapycha mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie na twarzy daje matowy efekt nawet bez przypudrowania, ale niestety zapycha. Ja bym go stosowała na jakieś większe wyjścia ;)

      Usuń
  6. Chciałam kupić na lato. Dobrze, że go ominęłam. Nie lubię ciężkich podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam kupić na lato. Dobrze, że go ominęłam. Nie lubię ciężkich podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam kupić go na lato. Dobrze, że go ominęłam. Nie lubię ciężkich podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także nie lubię takich podkładów, bo strasznie zapychają moją skórę.
      Dzięki za komentarz :)

      Usuń
  9. Miałam go kupić, ale ostatecznie zrezygnowałam i raczej dobrze zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam ,że jest fajny :)
    Co powiesz na wspolną obserwację ? Jeśli się zgadasz to zacznij i daj znac u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam nigdy tego podkładu , stosuje wyłącznie Giordani Gold ;)
    Obserwuje ;*
    https://twinstyl.blogspot.com/2018/07/choker-koronkowy-i-bluzka-sinsay.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty