Recenzja- Anti Acne krem matujący

 Hej!

Jakiś czas temu kupiłam  Flos-lek Anti Acne krem matujący.
Produkt był kupowany z myślą o tym by poprawić kondycję mojej skóry, ponieważ od jakiegoś czasu męczę się z trądzikiem,
Krem jest do skóry tłustej, trądzikowej i mieszanej. 
 
Plusy:


☑ wygładza skórę
☑ jest wydajny
☑ zmniejsza zaczerwienienia
☑ matuje
☑ świetnie nadaje się jako krem pod podkład
☑ ma ładny zapach
☑ jest bardzo lekki
☑ zmniejsza stany zapalne skóry


minusy:

⛝ nie zmniejsza nam diametralnie trądziku



pojemność: 50 ml
cena: ok.20 zł


W głównej produkt nakłada się na strefę T, brodę i nos, ale można go nakładać na każe partie skóry twarzy (omijając okolice oczu). Krem jest na bazie naturalnych składników
Bardzo dobrze się sprawdza, skóra po nim jest delikatnie zmatowiona, odżywiona i miękka.
Stosuje się go także na zmiany trądzikowe. U mnie się sprawdził :)

Napiszecie jak u was się sprawdził? a może go jeszcze nie macie?
podzielcie się opinią w komentarzach!
Paa :)

A.S



Komentarze

  1. Bardzo fajny produkt. A gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że bardziej nie wpłynął na trądzik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam go z myślą o tym by zmniejszyć zmiany skóry, ale w moim przypadku krem nie podziałał na trądzik.

      Usuń
  3. Hejka, bardzo fajny krem. Ale wiesz co? Zbliża się dzień taty a ja nadal nie wiem co mam mu kupić! Może jakiś kosmetyk dla mężczyzn? Co o tym myślisz?
    Moim zdaniem skoro blog jest o kosmetykach to jakiś szampon lub perfum powinien się znaleźć. ALE CZEMU NIE DLA MĘŻCZYZN? Nie tylko kobiety używają kosmetyków. Przy okazji zapraszam na mojego bloga: miśkotekmaskotek
    Adres bloga: corusiatatusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! na moim blogu już jest post o pomysłach na dzień taty. Pomysł jest fajny ale w najbliższym czasie nie przewiduję wpisów z kosmetykami dla mężczyzn :)

      Usuń
  4. Za taką cenę myślę, że warto wypróbować jeszcze jak mówisz, że u ciebie się sprawdza. Ja trądziku już nie mam, ale zdarzają się niespodzianki, a kremów matujących muszę używać, bo taka cera. Z tej firmy od dawna używam kremu na powieki i pod oczy, tego ze świetlikiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest bardzo zachęcająca i na tym kosmetyku mogę zawsze polegać więc warto :)
      A kremu tego ze świetlikiem jeszcze nie mam ale może kupię i przetestuję, bo firmę Flos-lek bardzo polubiłam ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Matuje całkiem dobrze, gdy nałożyłam go rano to dopiero późnym wieczorem trochę się świeciła moja skóra. Dzięki za komentarz :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty