Lody waniliowe- Przepis

Cześć!


Na zewnątrz jest bardzo ciepło a to oznacza,
 że zaczęły się wakacje!!

By się trochę ochłodzić przychodzę do was z pomysłem Lodów :)

Są bardzo proste w przygotowaniu,
bez maszynki!




Składniki:

  • 2 jajka
  • 300 ml śmietanki 30% (schłodzona)
  • 1 łyżka ciepłej, przegotowanej wody
  • ziarenka z laski wanilii lub opakowanie cukru waniliowego.
  • 100g cukru
Przygotowanie:
  • Przygotuj 3 miski
  • w 1 misce ubij jajka (same żółtka) dodając 50g cukru i łyżkę wody
  • w 2 misce ubij na sztywno białka dodając 50g cukru 
  • w 3 misce ubij na sztywno śmietankę
  • następnie do miski z ubitymi żółtkami dodajemy stopniowo ubitych białek delikatnie mieszając trzepaczką
  • później dodaj ubitą śmietankę, ciągle delikatnie mieszając
  • gdy wszystkie 3 składniki będą wymieszane dodajemy ziarenka z laski wanilii
  • wszystko należy jeszcze raz wymieszać i wstawić do zamrażarki na kilka godzin.
 *przed podaniem najlepiej odczekać kilka minut aż lody trochę rozmiękną aby łatwiej się nakładało*
źródło: marta-gotuje.pl
Po tym czasie można cieszyć się pysznymi lodami waniliowymi.
W konsystencji są kremowe, a nie są z maszynki!!
bardzo serdecznie je wam polecam! i życzę smacznego.
A wy spróbujecie je zrobić? może już zrobiliście?
 napiszcie w komentarzach!
 Pa!!
A.S

Komentarze

  1. Przepis brzmi nieźle, muszę go wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam te lody! mam nadzieję, że tobie też będą smakować :)

      Usuń
  2. Hmmm. Ale nie chce mi się tego robić bo jest za gorąco. Ale myślę że... chyba warto co? Przy okazji zapraszam na mój blog https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=1543851187959546515#allposts

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba wypróbować! Lubię takie wplątywanie różnych tematów na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie bo są super!
      Bardzo dziękuję za takie miłe słowa. Ja także lubię różnorodność tematów, bo wtedy jest ciekawiej. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Uwielbiam domowe lody! :) niestety w Opolu mamy "letnią jesień" ;/ co chwilę pada.. więc na lody średnia ochota :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh..szkoda, że masz taką pogodę . U mnie świeci słońce, chociaż kilka dni temu też solidnie padało. Dzięki za komentarz, życzę słoneczka! :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Są bardzo dobre polecam.
      W sam raz na gorące dni!! :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Są proste w wykonaniu więc Polecam na takie upalne dni :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty