Recenzja- szminka Milion Dollar Lips


Witajcie!

Dzisiaj przedstawię wam mojego faworyta

jest to szminka matowa płynna
Wibo- Milion Dollar Lips nr1


・ ・ ・
zalety

                    ✓utrzymuje się na ustach 4-6h
                    ✓ma piękny kolor
                    ✓szminka dobrze napigmentowana
                    ✓matowe wykończenie 
                    ✓ładny zapach
                    ✓tania
                    ✓szybko się ją nakłada na usta
                    ✓solidne opakowanie

・ ・ ・
wady:

                    ✓po dwóch warstwach daje na ustach "tępe" wykończenie 
                   ✓dość szybko się ściera
                   ✓trochę wysusza usta



・ ・ ・
a tu macie zdjęcie z kolorem szminki i aplikatorem


Jak wam się podoba ta seria?
Chcecie więcej? o różnych kosmetykach?

Komentujcie!do następnego wpisu!! :) hej


A.S

Komentarze

  1. Piękna szminka, z chęcią przeczytam więcej recenzji. Może teraz napisz o podkładzie jaki używasz??

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna szminka, hmmm... może ją kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ją, ale nie radzę nakładać dwóch warstw. Mi się nie ściera, wręcz przeciwnie mam duży problem ze zmyciem jej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zazwyczaj jedna warstwa wystarczy :)
      Zdarzyło mi się jak ją pierwszy raz nałożyłam, że nie mogłam w ogóle zmyć.

      Usuń
  4. Mam i uwielbiam! Noszę ją non sto :) a zwłaszcza kolorek 5 i 6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak 5 i 6 to super kolory, właśnie zamierzałam sobie kupić 5 :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty