Wiosenny Haul kosmetyczny 3#

Hej!

Dzisiejszy post jest o tematyce zakupowej
czyli Haul!
Już dawno nie było takiego wpisu.

Kosmetyki które kupiłam są z różnych sklepów.



Pomada Wibo i odżywka do paznokci - są z rossmanna, kupione na promocji -55%

Gąbeczka z Donegal - kupiona z Drogerii Kosmyk,

Podkład Kobo Camouflage - kupiony w Naturze.


Podkład już testuję, więc za niedługo pojawi się jego recenzja!
Pomadę jak i gąbeczkę do podkładu też będę testować.
Więc wyczekujcie nowych wpisów! 😊

Napiszcie w komentarzach, czy chcielibyście 
zobaczyć recenzje tych kosmetyków i gąbeczki?


Pozdrawiam!

A.S

Komentarze

  1. Pomada do brwi z Wibo jest świetna! :) Mam nadzieję, ze tobie też się sprawdzi

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za miłe słowa i obserwację!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz widzę tą gąbeczkę. chyba ją przetestuję :)
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie
    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już za niedługo post o gąbeczce :D
      Dziękuję za komentarz i obserwację!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Kiedyś chciałam sobie kupić ten podkład z Kobo, ale zrezygnowałam, muszę wrócić do tego pomysłu D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za niedługo recenzja tego podkładu na moim blogu :)

      Usuń
  5. Miałam tę odżywkę do paznokci z Wibo i była dosyć słaba...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem ciekawa tej gąbeczki z Donegal. Miałam kiedyś gąbeczkę tej firmy, ale była w innym opakowaniu i innym kolorze, wiec ciekawi mnie czy to równie fajny produkt. Ta moja bardzo dobrze mi się sprawdzała, tylko długo schła. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gąbeczkę testuję, więc za jakiś czas będzie o niej post :)

      Usuń
  7. Ciekawie wygląda ten podkład ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już pojawiła się jego recenzja na moim blogu :)

      Usuń
  8. Fajne nowości ;) znam pomadę Wibo, ale tylko z opinii koleżanek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie pomadę z Wibo mam pierwszy raz, testuję ją :)

      Usuń
  9. Gąbeczka i podkład mnie zainteresowały :D Jestem ciekawa jak się sprawdzają.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam tylko odżywkę Wibo, którą wspominam dobrze :) A reszty jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo pojawią się recenzje tych kosmetyków.
      Recenzja podkładu już jest na moim blogu :)

      Usuń
  11. Jestem wierna pomadzie z Inglota, bo dość ciężko ją wykończyć, ale chyba rozejrzę się za tą z Wibo, bo inglot ciągle podnosi cenę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam pomady z Inglota. Recenzja pomady z Wibo pojawi się za niedługo :)

      Usuń
  12. Czekam na recenzję podkładu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty