Nivea żel pod prysznic care&diamond


Cześć!

W dzisiejszym poście przedstawię wam żel pod prysznic z Nivea,
Care & Diamond o zapachu kalii


Cena: ok.15 zł
pojemność: 500 ml

Zalety:


  • Łatwo się pieni
  • Pięknie pachnie
  • Jest wydajny
  • Po jego zastosowaniu skóra jest gładka
  • Nawilża i odświerza
  • łatwo dostępny
  • Cena
  • Łatwe dozowanie produktu 
  • Wygodne opakowanie


Wady:


  • Jak na razie brak





Jest bardzo fajny!
Ma bardzo ładny zapach. Nie podrażnia i odświeża.
Łatwo się pieni i ma bardzo fajną konsystencję.
Warto wypróbować!


Mieliście ten kosmetyk?
A może polecacie inny?
Napiszcie w komentarzach!


Pa!



A.S


Komentarze

  1. Uwielbiam żele z Nivei, też bardzo podoba mi się ich zapach :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kilka żeli Nivea, np ten z karambolą lub klasyczny i bardzo mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach jest całkiem interesujący, ale nie przepadam za Niveą ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam produkty z nivei <3 Tego kosmetyku nie używałam, ale mam nadzieje, że kiedyś zakupię.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię żele od Nivea, zresztą jak i ich wszystkie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam inny wariant zapachowy i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten żel, ale w niebieskim opakowaniu, najprostszy zapach nivea. Bardzo go lubię i dość często kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam produkty nivea 😊 ten żel miałam i oczywiście byłam zadowolona 🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tego produktu, ale na pewno wypróbuję w najbliższym czasie :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze, że Ci się sprawdza. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty