Kobo Camouflage Liquid Foundation

Cześć!

Dziś recenzja podkładu, który bardzo chciałam przetestować.
Na moim instagramie głosowaliście, że chcielibyście zobaczyć jego recenzję.
Więc przedstawiam wam
Kobo Camouflage Liquid Foundation

W kolorze Light Porcelain 801


Zalety:

  • dość spora gama kolorystyczna
  • wybór jasnych odcieni
  • Wygodne opakowanie
  • dozowanie podkładu za pomocą pompki
  • ładne i estetyczne opakowanie
  • przyjemna konsystencja (nie za rzadka)
  • podkład bardzo ładnie się rozprowadza
  • nie ciemnieje 
  • nie robi efektu "ciastka"
  • nie osadza się w zmarszczkach mimicznych 
  • nie waży się 
  • nie zbiera się w kącikach nosa
  • ładnie wyrównuje koloryt cery 
  • delikatnie maskuje przebarwienia, wypryski
  • jest lekki 
  • nie zapycha 
  • nie wysusza
  • nie daje efektu ściągniętej skóry 
  • bardzo przyjemny w noszeniu 
  • długo utrzymuje się na twarzy (nawet bez przypudrowania)
  • ładnie matowi (nie świeci się twarz)
  • idealnie stapia się ze skórą 
  • nie tworzy efektu maski 
  • jest praktycznie nie widoczny 
  • Można budować krycie





Ilość: 30 ml
Cena: 40 zł

 Wady:


  • Trochę podkreśla suche skórki (wtedy gdy odpowiednio nie nawilży się skóry przed                 nałożeniem podkładu  
  • nie jest aż tak kryjący (to nie jest duża wada. Ja nawet wolę mniej kryjące podkłady)
                                                   

 Muszę przyznać, że kiedyś nawet nie pomyślałam, że może istnieć podkład dobry dla mnie.
Pod każdym względem. Szczególnie chodzi mi tu o kolor.
Każdy podkład był zawsze za ciemny i znalezienie jasnego podkładu było praktycznie nie możliwe.
Więc byłam bardzo pozytywnie zadowolona gdy zobaczyłam, że ten podkład
jest na prawdę baardzo jasny!
(Nawet troszeczkę za jasny 😄)
Pierwszy raz spotykam się z podkładem który ma na prawdę super jasny odcień.
Idealny dla mnie.

Podkład ma również inne odcienie w swojej gamie kolorystycznej.
Te bardzo jasne jak i trochę ciemniejsze.
 Podkład bardzo dobrze stapia się ze skórą, jest praktycznie nie widoczny.
 Co mnie bardzo cieszy, ponieważ nie jest ciężki i nie robi "ciastka"

Nie daje mocnego krycia, mimo że na opakowaniu jest napisane, że jest kamuflujący.
Osobiście nie lubię mocno kryjących podkładów, ponieważ są ciężkie,
więc wolę ten mniej kryjący. Delikatnie da się stopniować krycie.

Podkład super się rozprowadza, szybko zastyga nie dając
 efektu ściągnięcia skóry.Ładnie matowi twarz.

Kolejną zaletą jest to, że podkład nie ciemnieje.
Nie lubię gdy podkład ciemnieje, ponieważ zawsze z jasnego robi się
 ciemniejszy i już nie pasuje kolorystycznie. 
 A ten idealnie dopasowuje się do koloru mojej skóry.

Przed nałożeniem podkładu fajnie jest nałożyć pod niego np. krem.
Podkład trochę podkreśla suche skórki, więc dobrze jest skórę przygotować.


Na zdjęciu może nie wydaje się aż tak jasny, ale po zaaplikowaniu jest dużo jaśniejszy.
Wydaje się, że ten podkład jest lekko żółtawy (na zdjęciu) ale po nałożeniu
jest raczej neutralny lekko wpadający w tony żółte.



Podkład jest na prawdę fajny.
Szczególnie sprawdzi się dla osób z jasną karnacją!
 Warto go wypróbować!


Co o nim sądzicie?
Mieliście go?
A może macie swój inny ulubiony podkład?
Napiszcie w komentarzach!

Pozdrawiam!

A.S

Komentarze

  1. Przyznam szczerze. że jeszcze nigdy nie używałam żadnego kosmetyku z tej firmy. Aktualnie używam podkładu marki Ingrid i sprawdza się całkiem fajnie, ale nadal szukam ideału :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Liczba zalet zdecydowanie przeważa nad wadami. :) Ja podkładu nie używam. :D
    Pozdrawiam Cię wiosennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raz kupiłam podkład z kobo i mi się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :/
      Ten podkład jest z nowej serii dostępny w wersji kryjącej i matującej :)

      Usuń
  4. Nie miałam nigdy podkładu z kobo. Ale z tego co słyszałam, to firma coraz bardziej się rozwija, szczególnie paletki cieni stały się ostatnio hitami:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam paletki cieni ale też dużo o nich słyszałam, mają piękne kolory! :)

      Usuń
  5. Jaki ładny, żółty kolor. Na razie mam chyba 6 podkładów i pasuję z kupowaniem nowych. Kiedyś na pewno go ogarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak czytam super jasny odcień to już chcę go mieć :) Tak ciężko mi dobrać kolor podkładu :) Z Kobo nic jeszcze nie miałam. Chętnie bym wypróbowała ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też zawsze ciężko jest dopasować kolor podkładu, bo wszystkie są za ciemne. A ten jest super! :)

      Usuń
  7. Szkoda, że podkreśla suche skórki, ja mam cere mieszaną, a revlon potrafi mi podkreslic skorki ktorych nawet nie mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze nawilży się skórę przed nałożeniem podkładu jest dobrze :)

      Usuń
  8. Ostatnio kupiłam podkład, i długo szukałam jakiegoś. Szkoda, że wcześniej tu nie trafiłam.
    Bardzo zainteresował mnie ten podkład, kiedyś postaram się go kupić i przetestować.
    Szkoda trochę, że podkreśla suche skórki, ale no ...nawilżenie to kluczowa rola przed makijażem :)
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy dobrym nawilżeniu nie podkreśla skórek.
      Warto wypróbować :)

      Usuń
  9. Świetnie się prezentuje :D Ja teraz używam podkładu z catrice, ale ten mnie zainteresował :D Także być może kupię.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie używałam produktów z kobo :) w moim mieście nigdzie nie ma produktów tej marki :)

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobo można znaleźć w Naturze lub internetowo :)

      Usuń
  11. Nie miałam tego kosmetyku ani nawet nic z tej firmy jednak ten wygląda całkiem ciekawie :) szczególnie że ma takie jaśniutkie kolorki w swojej ofercie :) chociaż trochę obawiam się co do krycia, bo ja jednak potrzebuję dosyć mocnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krycie można stopniować, choć nie jest to pełne krycie :)

      Usuń
  12. Podkład wydaje się naprawdę super po tylu zaletach i cena też nie jest jakaś wysoka, ale niestety potrzebuje mocniej kryjącego podkładu, więc u mnie by się tak nie sprawdził.

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krycia nie ma bardzo mocnego, ale da się fajnie stopniować :)

      Usuń
  13. nie posiadam nic z kobo niesety ale poluje na bronzer i może go w końcu kupię <3


    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bronzera nie miałam, jest to mój pierwszy kosmetyk z Kobo :)

      Usuń
  14. O, jest jasny, więc może dla mnie byłby dobry. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzieś już słyszałam o nim. Także pozytywne recenzje :)
    Przy takiej ilości zalet aż trudno się nie skusić :)
    No i cena także w porządku :) Na pewno po niego sięgnę, gdy zacznę używać takiego typu produktów do makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty