Gąbeczka do makijażu z Donegal


 Cześć!


W dzisiejszym poście chcę wam pokazać gąbeczkę do makijażu
Z Donegal






Zalety:

  • jest bardzo miękka
  • super kształt 
  • bardzo łanie rozprowadza podkład
  • ma teksturę porowatą (Dzięki której produkt jeszcze lepiej się aplikuje)
  • jest bardzo delikatna 
  • dobrze wchłania wodę
  • nie "wpija" dużo podkładu 
  • jest bardzo elastyczna i sprężysta 
  • szybko schnie 
  • nie pozostawia smug rozprowadzając podkład
  • cena ok. 15zł 
  • dość sporo zwiększa swoją objętość po namoczeniu wodą




Wady:

  • Trzeba poświęcić trochę czasu na umycie tej gąbeczki




Gąbeczka jest na prawdę fajna!
Pierwszy raz mam taką gąbeczkę, która jest baardzo miękka i super rozprowadza podkład.
Jeśli chodzi o mycie i higienę gąbki to zależy czym ją czyścimy. 
Na pewno trzeba ją bardzo porządnie wypłukać 😊





Mieliście ją?
Jak wam się sprawdziła?
A może polecacie inną gąbeczkę?
 Napiszcie w komentarzach!


Pozdrawiam!

A.S


Komentarze

  1. This is so inspiring!
    I love the post:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy produkt :) ja aktualnie testuję gąbeczkę z wibo :)

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem fanką gąbeczek. Chyba jeszcze nie nauczyłam się z nimi dobrze obchodzić. Od Donegal bardzo lubię pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam gąbeczkę z Kontigo i jest mega miękka. Z donegala mam pedzle i nie narzekam ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie gąbeczki to świetna sprawa, wcześniej nakładałam podkład palcami, a teraz gdy używam gąbeczki widzę zdecydowaną różnicę :)

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez moje ręce przewinęło się bardzo dużo gąbeczek z niższej półki cenowej. Polubiłam te z Primarka.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie chyba najlepiej domywało się ją olejkiem isana :) Poza tym była fajowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z gąbeczek przeniosłam się na pędzel, bo tamte zostawiał mi smugi na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię gąbeczki do makijażu z drogerii Natura :) Tej którą opisujesz jeszcze nie miałam, ale chętnie przygarnę, jak tylko wykończę na amen jedną z obecnych gąbeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie umiem domyć tych gąbek :(
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Tej nie miałam, ale mam z Oriflame podobną i lubię ją :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gąbeczkę mam z Ali i jest mega ;D Zupełnie inny wymiar malowania.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty