Recenzja: Green Pharmacy szampon z pokrzywy


Czee艣膰! 馃槃

Dzi艣 zaprezentuj臋 wam m贸j ulubiony szampon :)
A jest to:
szampon z pokrzywy do w艂os贸w normalnych
 z firmy Green Pharmacy





Zalety:


♡ dobra cena (ok. 10z艂)
♡ 艂adny zapach
♡ wygodne opakowanie
♡ nie pl膮cze w艂os贸w
♡ daje lekki po艂ysk w艂osom
♡ g臋sta i wydajna konsystencja
♡ dobrze si臋 sp艂ukuje
♡ po nim w艂osy mniej wypadaj膮 i nie przet艂uszczaj膮 si臋 tak szybko
♡ dost臋pno艣膰
♡ wzmacnia w艂osy
♡ nie obci膮偶a
♡ dobry sk艂ad








Wady:


馃帞 Jak na razie nie zauwa偶y艂am :)





Bardzo lubi臋 ten szampon, bo u mnie si臋 艣wietnie sprawdza!
Serdecznie go wam polecam馃挆



Mieli艣cie go? A mo偶e polecacie inny?
Napiszcie w komentarzach!
Paa! 馃槉



Komentarze

  1. Nigdy nie mia艂am . Ale fajnie wygl膮da, mo偶e wypr贸buj臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Mia艂am jak膮艣 inn膮 jego wersj臋, chyba z nagietkiem. Mi艂o wspominam w sumie - robi艂 co mia艂 robi膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Jestem w szoku, 偶e a偶 tyle zalet i zero wad! bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. O tak, na pocz膮tku te偶 by艂am pozytywnie zaskoczona, 偶e tak super si臋 sprawdza :)

      Usu艅
  4. Mia艂am kilka szampon贸w tej marki, ale tego z pokrzyw膮 jeszcze nie :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja r贸wnie偶 mia艂am nie tylko ten, ale ten najbardziej mnie jak do tej pory zachwyci艂 :D

      Usu艅
  5. Znam ta firme, ale tego szamponu nie mia艂am.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Kiedy艣, w sumie lata wstecz cz臋sto korzysta艂am z ich oferty. Produkty nie s膮 z艂e. :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja lubi臋 od czasu do czasu kupowa膰 z tej firmy jaki艣 kosmetyk :)

      Usu艅
  7. Nie do ko艅ca moje w艂osy toleruj膮 takie zio艂owe szampony. Ale firm臋 lubi臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Szkoda..bo ten szampon jest w艂a艣nie zio艂owy :/
      Ale masz racje! Firma jest bardzo fajna :)

      Usu艅
  8. Nigdy nie s艂ysza艂am o tym szamponie.
    Obserwuj臋, mog臋 r贸wnie偶 prosi膰 o obserwacj臋 ? :)
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsu艅
  9. Mam go i do oczyszczania raz na jaki艣 czas sprawdza si臋 艣wietnie ;) do codziennego mycia ju偶 niekoniecznie si臋 nadaje ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Te偶 nie u偶ywam go codziennie, zwykle zmieniam szampony cz臋sto, bo moja sk贸ra g艂owy bardzo szybko si臋 przyzwyczaja do ci膮g艂ego u偶ywania jednego produktu :)

      Usu艅
  10. Lubi臋 szampony z pokrzywy ;)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/letni-ootd-biaa-spodniczka-z-siateczka.html?m=1

    OdpowiedzUsu艅
  11. Nie u偶ywa艂am tego szamponu, aczkolwiek recenzj膮 zach臋ci艂a艣 mnie do jego wypr贸bowania. :)
    M脫J BLOG

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypr贸bowa膰! Mam nadziej臋, 偶e i u ciebie si臋 sprawdzi :)

      Usu艅
  12. Wygl膮da ciekawie :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  13. Kiedy艣 te偶 korzysta艂am z szamponu z tej firmy i faktycznie by艂 spoko. Teraz jednak mam ju偶 w zapasie inny, ale jak go wyko艅cz臋 musz臋 znowu rozejrze膰 si臋 za czym艣 z Green Pharmacy.
    Spodoba艂 mi si臋 Tw贸j blog, dodaj臋 do obserwowanych. By艂abym wdzi臋czna za rewan偶. :)
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ta firma ma naprawd臋 fajne kosmetyki :)
      Dzi臋kuj臋 za mi艂e s艂owa i obserwacj臋 <3
      I oczywi艣cie ju偶 zagl膮dam do ciebie :D

      Usu艅
  14. u偶ywa艂am kiedys tego szmponu, i na moich w艂osach tez bardzo fajnie si臋 sprawdza艂, ale musze przyznac, 偶e zapomnia艂am o nim i teraz chyba znowu do niego wr贸c臋;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. O tak! warto bo jest fajny, ja te偶 lubi臋 do niego wraca膰 :)

      Usu艅
  15. Hi dear. I am following your blog. Would you like to follow back?
    delikizinbohcs.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  16. Great post dear. I am following you via gfc and i hope you follow back.
    deriasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  17. Nice product. I am your new follower. I hope you follow me back.
    deryaninsporgunlugu.com

    OdpowiedzUsu艅
  18. Bardzo lubi臋 zio艂owe szampony - jeszcze przed zabiegiem keratynowego prostowania bardzo cz臋sto je stosowa艂am :)
    Trzymaj si臋!

    www.simplysimplesimpleness.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie mia艂am keratynowego prostowania w艂os贸w, ale bardzo bym chcia艂a taki zabieg sobie zrobi膰 :)
      Pozdrawiam!

      Usu艅
  19. This shampoo looks so healthy and lovely for any hair type.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsu艅
  20. Kiedy艣 mia艂am jaki艣 szampon tej firmy i bardz dobrze si臋 u mnie sprawdzi艂.

    OdpowiedzUsu艅
  21. Nice Inspirations

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    www.rimanerenellamemoria.de

    OdpowiedzUsu艅
  22. Interesting product!

    http://marylyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  23. Uwielbiam te szampony. U偶ywam ich regularnie. Na moich w艂osach sprawdzaj膮 si臋 艣wietnie.

    OdpowiedzUsu艅
  24. Mia艂am go, ale nie polubili艣my si臋 powodowa艂 u mnie 艂upie偶 ;)

    OdpowiedzUsu艅
  25. chyba nigdy nie mia艂am nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsu艅
  26. Musze sprobowac ^^

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/4-miesiace-wakacji-mozna.html

    OdpowiedzUsu艅
  27. Chyba warto spr贸bowa膰 :)
    Mog艂abym prosi膰 o klikni臋cie w link sukienki w tym po艣cie? By艂abym bardzo wdzi臋czna :)
    Zach臋cam te偶 do wsp贸lnej obserwacji :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/08/printed-dress-with-choker.html

    OdpowiedzUsu艅
  28. Nie mia艂am go jeszcze, ale ch臋tnie wypr贸buj臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Polecam! mam nadzieje, 偶e u ciebie si臋 r贸wnie偶 dobrze sprawdzi :)

      Usu艅
  29. Bardzo lubi臋 t臋 seri臋 szampon贸w. Zawsze, gdy zaczynam ich u偶ywa膰, to w艂osy s膮 d艂u偶ej 艣wie偶e, ale po d艂u偶szym czasie wszystko wraca do normy niestety. Mimo wszystko uwielbiam t臋 firm臋. Moje w艂osy po ich szamponach s膮 mi艂e w dotyku i super g艂adkie :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest tak samo :)
      Ja co jaki艣 czas wracam do tych szampon贸w :D

      Usu艅
  30. Widz臋, 偶e szampon ma same plusy. :) Nie u偶ywa艂am go, ale mo偶e warto po niego si臋gn膮膰? :)

    OdpowiedzUsu艅
  31. Powiem Ci, 偶e niedawno u偶ywa艂am szamponu z pokrzywy i bardzo sprawdzi艂 si臋 na moje w艂osy, kt贸re s膮 zniszczone i przet艂uszczaj膮ce si臋. Po umyciu w艂os贸w obj臋to艣膰 mi si臋 wi臋ksza zrobi艂a, a w艂osy jak z salonu fryzjerskiego. Polecam ;)
    http://poradnikmartii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  32. Niestety u mnie si臋 nie sprawdzi艂, mia艂am go kiedy艣, ale moje w艂osy by艂y po nim szorstkie i si臋 puszy艂y. Pozdrawiam!
    Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, 偶e u ciebie nie sprawdzi艂 si臋 dobrze :/
      Pozdrawiam! :)

      Usu艅
  33. Lubi臋 takie naturalne produkty. I kocham zapach pokrzyw <3
    Oczywi艣cie obserwuj臋 i zapraszam do obserwacji mojego bloga ;)
    B臋d臋 wdzi臋czna <3
    xoxo
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samu lubi臋 bardzo ten zapach :)
      Oczywi艣cie ju偶 do ciebie zagl膮dam :D

      Usu艅
  34. Bardzo lubi臋 ten szampon :)
    zapraszam do mnie
    pati-blooog.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  35. Mia艂am kiedy艣 ten szampon,ale nie polubi艂am si臋 z nim

    OdpowiedzUsu艅
  36. Bardzo lubi臋 t膮 firm臋 i zawsze j膮 polecam, kiedy kto艣 szuka czego艣 taniego i dobrego do w艂os贸w.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam si臋 z tob膮! Kosmetyki z tej firmy s膮 fajne i tanie :)

      Usu艅
  37. Mam ten szampon i bardzo go lubi臋 ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  38. Bardzo fajny szampon, niestety ja nie mam w艂os贸w normalnych :/
    By艂abym wdzi臋czna za klikni臋cie w link przy najnowszym po艣cie

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Witajcie w mojej ma艂ej blogowej rodzince! mam nadzieje, 偶e do niej do艂膮czycie :)

*Dzi臋kuj臋 wszystkim za ka偶dy oddany komentarz i obserwacj臋!
*na pewno si臋 odwdzi臋cz臋 tym samym!
*Je艣li zaobserwujesz daj zna膰 w komentarzu- zrobi臋 to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blog贸w w komentarzach

Popularne posty