Peeling do ciała- tutti frutti (kiwi & karambola)



Cześć!

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją peelingu do ciała
z Tutti Frutti 

   kiwi & karambola




Zalety:

  • ma piękny zapach
  • grube drobinki
  • fajnie się pieni 
  • cena ok.5 zł
  • przyjemna konsystencja 
  • łatwa dostępność
  • skóra jest po nim zadbana, gładka i miękka
  • prosty w aplikacji 
  • kompaktowa butelka




Wady

  • jak na razie brak :)


Peeling fajnie się sprawdza!
więc myślę, że warto go wypróbować.

Ma piękny zapach i bardzo ładny kolor.
Dostępny jest w różnych wariantach zapachowych więc myślę, że 
z pewnością wybierzecie coś dla siebie.

Mieliście go?
A może polecacie coś innego? 

Napiszcie w komentarzach!

Pa!

A.S







Komentarze

  1. Jak za taką cenę, to muszę go mieć! :)
    blog | instagram

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda fajnie. Drobinki wydają się solidniejsze niż w peelingach Joanny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go i uważam, że jest genialny! :)

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zapachy które ta marka ma ;0 są cudowne !
    Zapraszam do Siebie na nowy post !
    Pozdrawiam
    https://tylko100procent.blogspot.com/2017/12/grudniownik-przeglad-miesiaca.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Mialam go, tylko inny kolorek :) Faktycznie się sprawdza ;) Polecam też masełko do ciała z tej firmy

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio szukam jakiegoś ciekawego peelingu, z chęcią sięgnę po ten i sprawdzę jak sprawdzi się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam bardzo dobrze te maluszki i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. używam peelingów z Joanny, mają przepiękne zapachy! Tutti Frutti zawsze kuszą kolorami, na pewno kupię :)
    Dołączam do grona obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda. Kolory są śliczne :D
      Dziękuję za obserwację!
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  9. Uwielbiam go! Zdecydowanie mój ulubieniec :)
    Obserwuję, masz śliczny blog ;D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej! Dzięki za bardzo miły komentarz i za obserwację!
      Bardzo mi miło, że mój blog Ci się spodobał :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Używam tego peelingu i jest na prawdę świetny :)
    https://w-nikeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę w końcu przetestować jakiś produkt marki Tutti Frutti :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mocno zaciekawiłaś mnie tym peelingiem :) Ja zawsze używam peelingi z Joanny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Joanny też są fajne!
      Ale ten jest moim ulubionym :)

      Usuń
  13. Dawno nie miałam nic z tej firmy i przy najbliższej okazji to zmienię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, ja uwielbiam serię Tutti Frutti! Ten peeling już miałam, częściej je stosuję do rąk niż do całego ciała, po szkoda mi takiej małej buteleczki :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię Tutti Frutti!
      Peelingi są na prawdę super! :)

      Usuń
  15. uwielbiam ten peeling do ciala! zdecydowanie jego zapach jest wprost przecudowny ;3

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam niebieski i czerwony, ale zielonego nigdy :D Mnie zapachem najbardziej jednak urzekł ten niebieski, musisz koniecznie go wypróbować :D
    ŚwiatWedługBrunetkii

    OdpowiedzUsuń
  17. Długo już się zbieram żeby go przetestować ;') Chyba najwyższy czas

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie też go używam i uwielbiam go za zapach i działanie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cena rzeczywiście zachęca do zakupu :) Myślę, że go wypróbuję, zwłaszcza że skończyłam już poprzedni peeling i nie byłam z niego zadowolona.

    Na moim blogu pojawiła się nowa recenzja (żel aloesowy Holika Holika):
    www.wiecznie-zagubiona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty