Ziaja- masło kakaowe, krem do rąk



Hej!

Pokażę wam dziś jeden z moich ulubionych kremów do rąk.
Jest to:
Ziaja-masło kakaowe




Zalety:


♡ szybko się wchłania
♡ ma bardzo ładny zapach
♡ wydajny
♡ fajne opakowanie
♡ cena
♡ dostępność
♡ dobrze nawilża
♡ nie jest tłusty
♡ regeneruje
♡ wygładza skórę
♡ nie wysusza
♡ nie pozostawia tłustej warstwy 




Minusy:

❤ Jak na razie nie ma 😊






Podsumowanie
Krem jest bardzo fajny, u mnie sprawdził się bardzo dobrze.
śmiało mogę go wam polecić!





Mieliście go?
A może chcecie kupić?
 Napiszcie w komentarzach! 
Paa.

A.S



Komentarze

  1. Faktycznie jest dosyć fajny. Też go kiedyś miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go, nałożony grubszą warstwą na noc działa cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię produkty z tej firmy są świetne https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kosmetyki Ziaji, szczególnie kremy do rąk. Świetnie nawilżają i obłędnie pachną! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam tego kremu, muszę koniecznie wypróbować :)

    xxPozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/10/zaful-must-have-jesieni.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam ale będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam ale będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam go i był całkiem przyzwoity :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi mega nie odpowiada zapach tej serii i w ogóle kakao w kosmetykach. Zdecydowanie za slodkie dla mnie :D a szkoda, bo wydaje się mega fajny ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie zapach ma intensywny :)
      Nie wszyscy go lubią.

      Usuń
  10. Muszę wypróbować! Masło kakaowe, musi cudownie pachnieć. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam bardzo przykre wspomnienia z masłem kakaowym z Ziaji:(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty