Meybelline- Affinitone 09 Opal Rose


Witajcie! 

Dzisiaj chcę wam zaprezentować podkład, który idealnie 
sprawdzi się w ciepłe dni:

Meybelline- Affinitone 09 Opal Rose


Zalety:

➤ Delikatnie matuje
➤ Nie zapycha
➤ jest prosty w aplikacji
➤ stosunkowo w niskiej cenie
➤ nie daje efektu maski
➤ Jest lekki i idealnie sprawdza się latem 
➤ Utrzymuje się na twarzy cały dzień
➤ Dosyć dobrze kryje niedoskonałości
➤ Nie daje efektu ciastka na twarzy
➤ ładnie stapia się ze skórą 
➤ nie ciemnieje na twarzy
➤ ładnie się zmywa



Wady:

➤ delikatny brokat-gdy spojrzy się pod światło, widać jak delikatnie się mieni drobny brokat
➤ wodnista konsystencja (trzeba uważać, by się nie pobrudzić bo jest bardzo lejący)




Ogólnie kosmetyk jest godny polecenia, 
Niestety nie używam go za często, bo źle dobrałam sobie kolor w drogerii
I  po prostu jest za ciemny ;)
Ale jako sam produkt jest super! i na pewno kupię kolejny tylko 
w jaśniejszym kolorze.



Macie ten podkład? A może zamierzacie kupić?
Podzielcie się swoją opinią w komentarzu! :)
Pa! 

A.S

Komentarze

  1. Nie mam tego podkładu. Przyznam, że nie maluję się na co dzień, natomiast na jakieś wyjścia używam innego. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam, akurat tego podkładu, ale mam jeden z tej samej firmy !
    Jak mi się skończy może poszukam właśnie tego !
    Zgaduje że teczka z biedronki !
    Pozdrawiam !
    LovelyBooks

    Ps . Mogłabyś zrecenzować piankę do twarzy z undertwenty !
    P-liska !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak teczka z biedronki-idealne tło ;) :D
      Jak będę w drogerii do kupię tą piankę i zrobię recenzję.
      Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Dziękuje bardzo ! Również pozdrawiam !

      Usuń
  3. nie miałam tego podkładu :)
    muszę koniecznie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, raczej nie kupuję podkładów - nie umiem kompletnie dobrać odcienia. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam z tym problem :D
      Jeszcze nie znalazłam idealnego odcienia ;)

      Usuń
  5. mi niestety nie odpowiada, ten brokat, konsystencja.. i bardzo brzydko wyglądał po 2-3h na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie brokat jest zauważalny i konsystencja pozostawia dużo do życzenia.
      Dzięki za komentarz!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Mam go w swojej szafie i uzywam we wszystkie pory rokubz wyjatkiem lata, bo wtedy raz, ze jest za jasny, a dwa, ze nie uzywam podkladownw lato. Ale lubie go bardzo: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również go lubię tylko źle dobrałam kolor ;)

      Usuń
  7. nie uzywalam, ale kolezanka tez poleca :d
    obserwuje takze :) pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Ja również cię obserwuję i już do ciebie zaglądam ;)

      Usuń
  8. Mam ten podkład, jest całkiem spoko :)
    Zgadzam się, ma wodnistą konsystencję.
    Zapraszam do obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używam podkładów, ale mysle ze komus go polece na te upały :)
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten podkład, nawet w tym samym kolorze :D To największa wtopa mojego życia, nawet nie pod względem samego kosmetyku, ale był tyle za ciemny, że w końcu się go pozbyłam xD Do dziś nie potrafię zrozumieć, jak dałam się na niego namówić koleżance ;) Ale to z 8 lat temu było, a ja byłam zielona w tym temacie jak szczypiorek na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A rozumiem ;)
      No faktycznie kolor jest okropny.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Miałam i nawet się z nim polubiłam, troszkę za bardzo wodnisty, ale przez to też lekki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie jest wodnisty i trzeba uważać by się nie pobrudzić ale i tak jest fajny :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  12. U mnie niestety się nie sprawdził, szybko się wycierał i za bardzo się świecił. Od siebie mogę polecić Loreal Infalible, świetny produkt, zużyłam już 4 tubki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie muszę przetestować! Może i u mnie się dobrze sprawdzi :)
      Dzięki i Pozdrawiam :*

      Usuń
  13. Z moją tłustą cerą nawet zimą sobie nie poradził :/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam swoje dwa ulubione i jak na razie jestem im wierna

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam go i nie wiem za bardzo, co o nim sądzić, ciągle mam jakieś ale do niego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wszyscy go lubią, bo ma kilka niedociągnięć i to dla tego ;)
      Ale ja go lubię :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  16. Szczerze mówiąc pierwszy raz spotykam się z tym produktem, ale muszę przyznać, że ilość zalet mnie zachęciła. Mimo, że nie maluję się, bo dopiero zaczynam swoją przygodę z kosmetykami to ten produkt bym zakupiła ;)
    Według mnie błyszczenie nie jest żadną wadą. Można poczuć się jak gwiazda haha :D
    Ale widać, że jest bardzo wodnisty.
    Piękne tło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się tobie dobrze sprawdzi.
      Dziękuję za miły komentarz :)
      Daj znać jak ci się sprawdził!
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  17. Używałam go kiedyś, chyba nawet zużyłam kilka opakowań ;)
    Masz bardzo ciekawy szablon, nie widziałam jeszcze takiego ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za miły komentarz!
      A nad szablonem pracowałam kilka godzin ;)

      Usuń
  18. Nie mam tego podkładu, ale dużo o nim słyszałam :)

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Tego podkładu nie mam, chwilowo nie planuję kupować bo mam zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba będę musiała go wypróbować mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Tego podkładu nie miałam, ale używam teraz korektora Affinitone, jest naprawdę fajny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja mama go używa :) dla mnie jest za ciężki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. używałam go lata temu i całkiem miło go wspominam :) może jeszcze do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo fajny! Koniecznie muszę kupić kolejny (tym razem inny kolor) ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  24. Nie używałam nigdy tego podkładu. Zawsze mam problem z doborem podkładu dlatego trzymam się dwóch sprawdzonych. http://przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam problemy z doborem dobrego podkładu dlatego testuję różne :)
      Już do ciebie zaglądam ;)

      Usuń
  25. nie miałam jeszcze tego produktu ;) chyba wypróbuję w najbliższym czasie ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie używałam tego kosmetyku, ogólnie rzecz biorąc nie maluję się. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Szukam jakiegoś fajnego, lekkiego podkładu, bo na razie nie rozstawałam się tylko z kremem BB, więc ten na pewno przetestuję!

    http://simplysimplesimpleness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam swój ulubiony krem BB i używam go od lat!
      Na pewno napiszę o nim w którymś z postów :)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  28. Kilka lat temu namiętnie go używałam. Lubiłam głównie za to, że dobrze się utrzymuje i ma jasny odcień, który nie ciemnieje 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie duży plus dla tego podkładu, że nie ciemnieje :)

      Usuń
  29. Miałam ten podkład, aczkolwiek mi nie podszedł - ładnie wygląda, ma fajny odcień, ale moja skóra po nim stawała się kapryśna. Z kolei mojej siostrze o suchej cerze bardzo na skórze się ważył. Niestety światła drogeryjne są daremne, często wprowadzają w błąd. Obserwuję. Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie ;)
    Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, przez drogeryjne światło dobrałam sobie zły odcień.
      Dzięki za miły komentarz!
      Już do ciebie zaglądam ;)

      Usuń
  30. Nie po drodze mi z tą firmą, ten podkład robił się u mnie bardzo pomarańczowy :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię ten podkład :*
    Dziękuję za obserwację, również zostaje na dłużej :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miły komentarz :)
      Będę wpadać do ciebie częściej ;)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  32. Nie miałam do czynienia z tym produktem :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już do ciebie wpadam i fajny pomysł z tą obserwacją :)

      Usuń
  33. Kiedyś go lubiłam, ale to było w czasach szkolnych, czyli lata temu :) Teraz byłby dużo za ciemny niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja sobie właśnie wybrałam zły odcień ;)
      Muszę poszukać czegoś innego.

      Usuń
  34. Nie używam zbyt często podkładów, ale ten na pewno nie jest dla mnie - brokat odpada.
    Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, brokat lekko przeszkadza.
      Już do ciebie zaglądam :)

      Usuń
  35. Znam go w najjaśniejszym odcieniu i w sumie nie jestem do końca do niego przekonana. Nawet najjaśniejszy odcień jest dla mnie nieco za ciemny. Do tego brokat i lejąca konsystencja.. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety moja skóra jest strasznie blada (nawet latem)
      Więc mam duży problem z doborem odpowiedniego koloru.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  36. Mój ulubiony podkład. Dla mnie jest idealny, nie zostawia maski i nie przesusza skóry. Za to go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam ten podkład i naprawdę lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  38. To mój ukochany podkład! Używam go od lat. Drobinki błyszczące też są dla mnie wada natomiast konsystencję lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, jedynie te drobinki brokatu są wkurzające.
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  39. Akurat mi te drobinki brokatu się podobają, delikatnie rozświetlają buźkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty