Lovely Nude Make Up kit - paletka cieni do powiek

Hej!


Dziś post o paletce cieni do powiek
Nude make up kit od Lovely


Zalety


  • Ładne kolory
  • całkiem przyjemne
  • matowe i połyskujące cienie
  • delikatne (można zrobić nimi dzienny look)
  • bardzo prosta 

Wady

  • osypuje się
  • pigmentacja nie jest dobra
  • ciężko się blędują
  • brak lusterka
  • średniej jakości opakowanie







Co mogę o niej powiedzieć?

Idealnie sprawdzi się do pierwszego eksperymentowania z makijażem.
Fajna na start dla osób początkujących.
Nie pracuje się z nią najgorzej. Ale jest trochę uciążliwa, gdyż trochę się osypuje (szczególnie ciemne kolory). Odcienie ma śliczne ale niestety pigmentacja a raczej jej brak trochę utrudnia wykonywanie makijażu, ponieważ ciągle trzeba dokładać produkt.
Cienie nie blędują się najgorzej ale jednak trzeba dużo się napracować żeby było widać fajny efekt.
Lubię jak do takich kosmetyków dołączone jest lusterko, tu go jednak nie ma.
Nie jest to ogromna wada ale fajnie jak jest dołączone.
Opakowanie jest plastikowe jednak nie jest to najlepszej jakości plastik.
Natomiast można nią wykonać fajny, delikatny, dzienny makijaż.
Mamy cienie o wykończeniu matowym i połyskującym.





















Czy polecam?

Myślę, że można wypróbować. Na pewno idealnie spisze się dla osób, które dopiero
zaczynają swoją przygodę z makijażem.



Mieliście?
Co o niej uważacie?

 Napiszcie w komentarzach!
Paa!

A.S













Komentarze

  1. Jak dla mnie ta paletka to tragedia. Tragicznie się blenduje. O wiele lepiej gdyby osoba początkująca zaczęła od paletek mur. Z tą się nie da nic zrobić 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla osób, które chcą robić profesjonalne makijaże. Może się nie sprawdzić.

      Usuń
  2. Kolorki faktycznie ładne. Szkoda tylko, że jest słabej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to chyba coś dla mnie! Może to właśnie będzie moja pierwsza paletka :)

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako pierwsza paletka, można z nią fajnie poeksperymentować :)

      Usuń
  4. A mnie paletka bardzo przypadła do gustu :) nie robię profesjonalnyc makijaży ale na co dzień jak najbardziej się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam z nią styczności :)
    Polecam paletkę Flawless :)
    egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś i polecam początkującym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tej paletki, ale kolory ma właśnie takie, jak lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. It seems good, and has nice shades.
    I discover your blog and start following you on GFC . Hope you follow me back on same. Please do visit blog. See you there.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja posiadam dokładnie taką samą paletkę z tymi samymi odcieniami i faktycznie była to moja pierwsza paletka w życiu. Sądzę o niej to samo co ty. Za taką cenę nie ma na co liczyć

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna na pierwszą paletkę cieni. Dobrze jest na niej się trochę nauczyć robić makijaż :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty