Nivea- Silk Mousse Creme Care

Hejka!


Dzisiaj chcę wam pokazać kosmetyk, który
bardzo polubiłam :)
Śmiało mogę powiedzieć, że jest dobrą alternatywą żeli pod prysznic.

A mowa tu o:
Silk Mousse -  Creme Care
od Nivea



 Zalety:

  • Delikatnie nawilża
  • nie wysusza
  • nie daje efektu ściągniętej skóry
  • świetna konsystencja- lekka pianka 
  • piękny zapach 
  • wygodny w użyciu
  • poręczne opakowanie
  • można go zastąpić jako pianka do golenia
  • zatyczka posiada naklejkę, która po potarciu daje nam zapach danego musu (jest to całkiem fajny gadżet, z którym się spotkałam pierwszy raz na produktach)


cena: ok. 14 zł
pojemność: 200 ml




Wady

  • Jak na razie brak





















Produkt jest bardzo fajnym gadżetem!
Myślę, że warto go wypróbować


                                       ocena: 6                  ★ ★ ★ ★ ★ ★


Co o nim myślicie?
Mieliście?

Napiszcie w komentarzach!

 Paa!


A.S


Komentarze

  1. Jeszcze go nie miałam ale myślę, że w najbliższych dniach to się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go, lecz z przyjemnością wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czytałam o nim same superlatywy;)) ja jednak chyba zostanę przy pachnącym zelu^^
    zapraszam do siebie,
    xoxo może wzajemna obs?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ale myślę, że chętnie wypróbuję! :)

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go tylko o innym wariancie zapachowym i bardzo lubiłam;)
    Z wielką chęcią obserwuję i zapraszam do siebie :
    https://kobiecomania.blogspot.com/
    Przesyłam całusy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację i miły komentarz!
      Gdy ten mi się skończy mam w planach kupić następny tylko o innym zapachu :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Miałam wersję limitowaną i byłam zadowolona z działania. Fajna odskocznia od tradycyjnych żeli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam 3 opakowania tych musów i oprócz samego mycia właśnie jako pianki do golenia ich używałam, świetnie się sprawdzają w jednym i drugim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie używam pierwsze opakowanie, ale jak je tylko zużyje to kupię następne :)

      Usuń
  8. Uwielbiam tą firmę :) Mam z niej wiele kosmetyków i szczerze mówiąc nigdy się nie zawiodłam :*

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam, ale zachęciłaś mnie :D obserwuje!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne, chyba kupię :*
    Obserwuję!


    https://jadzixblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkty z Nivea są zawsze takie delikatne dla skóry, nic dziwnego, że ten produkt nie ma żadnych wad ;) Pozdrawiam ciepło!

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Nivea jest bardzo dobrą firmą z fajnymi kosmetykami :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Dzięki za miłe słowa!
    Jasne, już do ciebie zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy o tym produkcie z Nivei nie słyszałam, ale z chęcią wypróbuje :)
    https://w-nikeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda ciekawie! Jeszcze nie widziałam jej na sklepowej półce, ale chyba muszę się rozejrzeć :)


    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją w drogerii Rossmann ale widziałam ją również w innych sklepach! :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Pianki są fajne. :) Akurat za Nivea nie przepadam ze względu na zapach. A ten pomysł z naklejką świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie zapach mają intensywny i nie każdemu może się podobać.

      Usuń
  16. Uwielbiam te musy :) Są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam go dla mnie to też ciekawa alternatywa dla zwykłego żelu :D Z czystym sumieniem poleciła bym go innym :p
    ŚwiatWedługBrunetkii

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty