poradnik- wyciaczka, co zabrać

Hej!

Już niedługo wakacje! 
a to oznacza, że zaczynają się wycieczki szkolne.
Dzisiaj przygotowałam wam poradnik co zabrać w podróż i nie zwariować!
post jest długi! ale mam nadzieje, że wytrwacie do końca

॰  ॰  ॰

❗Najlepiej zrobić listę rzeczy kilka dni przed wycieczką by o niczym nie zapomnieć
❗dobrze zapakować się w walizkę lub torbę sportową, można też w plecak jak bierzecie mało rzeczy
❗a ze sobą zabierzcie jakiś mały plecak lub torebkę z którym będziecie zwiedzać

॰  ॰  ॰

 ~Ubrania
 
💮2-3 t-shirt
💮2 pary spodni
💮polar
💮kurtka
💮płaszcz przeciw deszczowy
💮okrycie głowy np. czapka z daszkiem
💮bielizna
💮wygodne buty (adidasy, sandały)
💮klapki pod prysznic

kosmetyki

💮pasta i szczoteczka do zębów
💮mydło
💮szampon (jak zamierzacie myć włosy)
💮ręcznik
💮gumki,wsuwki,szczotka itp (bardziej dla dziewczyn)
💮waciki, patyczki higieniczne
💮krem
💮dezodorant
💮papier toaletowy
 

inne

💮poduszka
💮power bank (może się przydać)
💮ładowarka do telefonu
💮telefon
💮słuchawki
💮leki (aviomarin,itp.)
💮plastry na rany
💮legitymacja/paszport
💮brudnopis i długopis (może się przydać)
💮etui (jak ktoś nosi okulary)
💮chusteczki
💮reklamówka (np. na brudne opakowania, śmieci)
💮portfel
💮pieniądze (weźcie tyle ile potrzebujecie np.100-200zł)


jedzenie

💮picie
💮chrupki
💮batony
💮ciastka
itp.

✴moje rady✴
                 -lepiej pieniądze trzymać w różnych miejscach, w razie gdyby wam ktoś ukradł.
                
                 -picie: lepiej wziąć małe butelki, niż duże. Małe wszędzie się zmieszczą i są poręczne
                
                 -siatek/reklamówek warto wziąć kilka
                 
                 -zabierzcie tyle jedzenia ile potrzebujecie, lepiej żeby nic się nie zmarnowało
 
 
 
 
 Piszcie czy poradnik się przydał!, gdzie jedziecie na wycieczkę?
podzielcie się w komentarzach
Pa!

A.S

Komentarze

  1. Ja chcę jechać do Katowic ale chyba tego nie zrobię ze względu na czteromiesięcznego, małego brata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Ja byłam w Katowicach-piękne miasto. Mam nadzieje, że jednak uda ci się tam wybrać na wycieczkę <3

      Usuń
  2. Dziękuję, ale rodzice się nie zgadzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykro mi. Może będzie jeszcze jakaś okazja aby pojechać

      Usuń
  3. Cześć.. Ale fajny poradnik! Ja chciała bym pojechać do Gdańska ❤❤

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty