Omlety z owocami - Przepis

Cześć!


Dawno mnie tu nie było, więc bardzo przepraszam was za tak długą przerwę.

Dziś post o przepisie na omlet.
Dawno już nie było wpisu o tematyce kulinarnej.



Składniki:


  • 2 jajka
  • 2 łyżki mąki
  • 2 łyżki mleka
  • 1 łyżka oleju 
  • owoce 
*Ja do ciasta dodaję trochę cukru (1-2 łyżeczki) ale można zrobić również bez cukru 
  1. Należy oddzielić żółtka od białek, 
  2. Do żółtek trzeba wsypać mąkę i wlać mleko, te składniki zmiksować 
  3. W osobnej misce  ubijamy pianę z białek
  4. Następnie trzeba połączyć pianę z wcześniejszym zmiksowanym ciastem.
  5. Później należy wlać olej na patelnię i usmażyć omlety.
Te omlety są bardzo proste i szybkie w przygotowaniu. W dodatku są bardzo smaczne.

Mam nadzieję, że post wam się spodobał. 

dajcie znać czy lubicie takie wpisy!
Napiszcie w komentarzach.



Do następnego wpisu!
Pa!


A.S


Komentarze

  1. Nienawidzę omletów, ale Twoje wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny przepis, nigdy nie robiłam omletow ma słodko. Wyglądają smakowicie ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam omlety. Moje ulubione śniadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam, wyglądają smakowicie :) Muszę wypróbować.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: My blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią spróbuje :)

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że powróciłaś! :) Najprostsze przepisy są najlepsze. ;)
    Przesyłam Ci wakacyjne pozdrowienia! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. they look so yummy! Thanks for sharing this recipe (:

    CM | XIII.

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post dear!You have a nice blog
    I follow you can you follow me back?

    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty