Krem ziaja biała herbata

Cześć!


Witam was bardzo serdecznie w dzisiejszym poście!
Dzisiaj recenzja kremu bionawilżającego do cery tłustej i mieszanej,
biała herbata od Ziaja.



Zalety:


  • Krem jest bardzo delikatny 
  • Ma lekką konsystencję 
  • Dobrze nawilża
  • Fajnie odżywia i wygładza skórę 
  • Zmniejsza zaczerwienienia 
  • Łagodzi podrażnienia
  • Ładnie pachnie 
  • Wygodne opakowanie
  • Cena 
  • Wydajny 
  • Dostępność
  • Szybko się wchłania 
  • Nie podrażnia 



Wady:


  • Jak na razie brak 




Z firmy ziaja miałam już krem rumiankowy nie perfumowany Recenzja 
(Po kliknięciu Recenzja, możecie przeczytać wpis o nim na moim blogu)


Muszę przyznać, że krem biała herbata jest bardzo fajny.
Na samym początku ma bardzo intensywny zapach, który po chwili jest delikatniejszy.
Fajnie nawilża i odżywia. Posiada witaminy A, E i prowitaminę B5.
Myślę, że warto go wypróbować.


Mieliście ten krem?
A może polecacie jakiś inny krem?
Napiszcie w komentarzach!

Pa!



A.S


Komentarze

  1. Nie miałam tego kremu ale cenię sobie firmę i jeśli faktycznie łagodzi zaczerwienienia to koniecznie muszę go wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego nie miałam, ale używam kakaowego z Ziaji i sprawdza się całkiem dobrze.
    Pozdrawiam!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam wiele kremów ziai. I nagietkowy i oliwkowy. Wszystkie uwielbiałam i super mi się sprawdzały. Podobno mają kiepskie składy, ale mi pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba byłby idealny dla mnie :) Może przetestuję

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię kremy z ziaji, ale białej herbaty to jeszcze nie miałam :O
    aktualnie własnie nagietkowego uzywam na noc i jak dla mnie jest super
    piękne zdjęcia
    pozdrawiam i zapraszam na nowy blog
    nasurka.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty