1 urodziny bloga! - Q&A odpowiedzi na pytania 馃帀馃巿馃巶


Cze艣膰 wszystkim!馃槃

Dzi艣 post bardzo wyj膮tkowy. 馃帀馃巿馃巶
Dok艂adnie rok temu 1 maja 2017r napisa艂am pierwszy post.
Dzi艣 mija rok od kiedy za艂o偶y艂am bloga.

Na prawd臋 ci臋偶ko mi w to uwierzy膰, 偶e ten rok tak szybko zlecia艂.
Bardzo dobrze pami臋tam jak zak艂ada艂am tego bloga i pisa艂am pierwszy post.
Przez ten ca艂y rok m贸j blog zd膮偶y艂 zebra膰 kilka poprawek, jak nazwa.
Kiedy艣 nazywa艂 si臋 Ana Style
a dzi艣 widnieje pod nazw膮 Alex Style.


Zmianie uleg艂 r贸wnie偶 styl i szata graficzna bloga. 
W pocz膮tkach mojego blogowania wygl膮da艂 troch臋 inaczej.
Musz臋 przyzna膰, 偶e bardzo napracowa艂am si臋 by uzyska膰 wygl膮d bloga taki 
jaki jest teraz. Ale obecnie bardzo mi si臋 podoba. 
Od niedawna mam instagram na kt贸ry was bardzo serdecznie zapraszam!



W ostatnim po艣cie i na moim instagramie poprosi艂am was aby艣cie zadawali mi pytania
do Q&A. Wybra艂am kilka pyta艅 na kt贸re odpowiem w dzisiejszym po艣cie.



Jak d艂ugo prowadzisz bloga?

 -z dniem dzisiejszym 1 rok 馃巶馃巶
  


Ulubiona szminka?馃拫馃拕

 -chyba jednej ulubionej nie posiadam, ale bardzo lubi臋 million Dollar lips od wibo
i K Lips od Lovely



Czy jem zdrowo czy raczej nie?

-zazwyczaj staram si臋 dba膰 o to by je艣膰 zdrowy posi艂ek, wiadomo czasem zdarzy mi si臋 zje艣膰 co艣 nie zdrowego. Ale pilnuj臋 by nie by艂o to cz臋sto.



Czytasz ksi膮偶ki? Jaka jest twoja ulubiona?馃摀馃搾

-Musz臋 przyzna膰, 偶e nie cz臋sto si臋gam po ksi膮偶k臋. Nie zawsze mam na to czas.
Moj膮 ulubion膮 ksi膮偶k膮 a kiedy艣 lektur膮 z podstaw贸wki jest Ania Z Zielonego Wzg贸rza.
Bardzo mi si臋 spodoba艂a. Pami臋tam, 偶e podoba艂 mi si臋 te偶 Tajemniczy Ogr贸d i Ten Obcy.
Aktualnie opr贸cz Ani.. nie mam innych ulubiony, ale w wolnej chwili chc臋 przeczyta膰 jak膮艣 inn膮 ksi膮偶k臋.
 


Sk膮d wzi膮艂 si臋 u ciebie pomys艂 na prowadzenie bloga?

-Na samym pocz膮tku mia艂am innego bloga, kt贸ry nie przetrwa艂. Chyba wtedy nie za bardzo wiedzia艂am jak si臋 za to zabra膰. Ale po jakim艣 czasie za艂o偶y艂am tego.
Ci臋偶ko mi okre艣li膰 sk膮d wzi膮艂 si臋 u mnie pomys艂 na prowadzenie bloga, chcia艂am po prostu pisa膰 o  tym o czym lubi臋. 



Co lubi臋 je艣膰?

Ci臋偶ko powiedzie膰
Z owoc贸w: grapefruty馃崐, truskawki馃崜, maliny.
Z warzyw: szpinak, i inne.
Opr贸cz tego bardzo lubi臋 pizz臋馃崟 i pierogi.



Co zmotywowa艂o ci臋 do za艂o偶enia bloga?

-Najbardziej to ch臋膰 pisania, robienia recenzji kosmetyk贸w i nie tylko..oraz wypowiadania w艂asnego zdania na jaki艣 temat.



Jakie posty najbardziej lubisz czyta膰?

-Lubi臋 czyta膰 recenzje i testy kosmetyczne i inne.



Maj膮c mo偶liwo艣膰 stworzy膰 kosmetyk co by to by艂o?

-Czasem robi艂am w艂asne kosmetyki, jak np. pomadka, bronzer
 (je艣li chcieliby艣cie taki post to dajcie zna膰)
Og贸lnie bardzo lubi臋 eksperymentowa膰 w kosmetykach.



Ulubiony program telewizyjny?

-Ogl膮dam M jak Mi艂o艣膰, ale raczej nie mam ulubionych program贸w telewizyjnych.



Tak na prawd臋 to chcia艂abym wam bardzo podzi臋kowa膰, 偶e jeste艣cie ze mn膮, czytacie mojego bloga i 偶e jest was coraz wi臋cej! 馃槉Ka偶dy zostawiony komentarz i obserwacja daj膮 mi bardzo du偶o motywacji do dalszego pisania. Wi臋c jeszcze raz dzi臋kuj臋, 偶e jeste艣cie!馃槂馃挆


Mam nadziej臋, 偶e pomys艂 z Q&A wam si臋 spodoba艂, dzi艣 odpowiedzia艂am na niekt贸re z pyta艅. 馃槃
Ale je艣li chcieliby艣cie abym zrobi艂a jeszcze Q&A to napiszcie w komentarzach!

Pozdrawiam Was bardzo serdeczne!
Do nast臋pnego posta!

Paa!

 A.S



Komentarze

  1. Gratuluj臋 Ci Kochana 1 rocznicy bloga! :) Super, 偶e dalej masz pomys艂y i ch臋ci do dzia艂ania. 呕ycz臋 Ci mn贸stwa nowych czytelnik贸w. :)
    Q&A bardzo fajne. Te偶 lubi臋 pizz臋 i pierogi, a "Ania z Zielonego Wzg贸rza" to r贸wnie偶 jedna z moich ulubionych ksi膮偶ek. Przeczyta艂am ca艂膮 seri臋, a tak偶e inne ksi膮偶ki Lucy Maud Montgomery. :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Gratulacje! Moja pierwsza rocznica ju偶 za nieca艂y miesi膮c ;) w艂a艣nie zastanawiam si臋 jakim postem uczci膰 ten dzie艅 :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋! Pomys艂贸w na post jest bardzo du偶o :)

      Usu艅
  3. Najlepszego :*
    Je艣li chodzi o ksi膮偶ki to te偶 uwielbiam te tytu艂y, kt贸re poda艂a艣, mam nadzieje, 偶e w wolnym czasie co艣 przeczytasz!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ciekawy pomys艂 na post :) Gratuluj臋 roku blogowania. Moja pierwsza rocznica te偶 b臋dzie za nied艂ugo.
    Pozdrawiam!
    My blog
    Instagram

    OdpowiedzUsu艅
  5. Gratuluj臋 pierwszej rocznicy blogowania :) Oby przerodzi艂o si臋 to p贸藕niej w lata i nigdy nie zabrak艂o weny i nowych pomys艂贸w na wpisy :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Wielkie gratulacje! Pierwsza rocznica jest zawsze wyj膮tkowa ;) U nas ju偶 nied艂ugo b臋d膮 2 latka, nie wiem kiedy to zlecia艂o :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsu艅
  7. Gratuluj臋 pierwszego roku na blogosferze! I oczywi艣cie 偶ycz臋 kolejnych, d艂uuugich lat blogowania! :D
    Maliny i truskawki uwielbiam <3

    OdpowiedzUsu艅
  8. Po pierwsze gratulacje pierwszego roku w blogowaniu i 偶ycz臋 kolejnych jeszcze bardziej udanych lat tutaj!
    Je艣li chodzi o q&a to bardzo fajna forma poznania Ci臋 jako tw贸rcy.
    Zdecydowanie i z wielk膮 ch臋ci膮 przeczyta艂abym posta z twoim przepisem na w艂asny bronzer!
    Buziak,
    Ola ;)
    (m)ole teatralne

    OdpowiedzUsu艅
  9. Gratuluj臋 pierwszej rocznicy :) 呕ycz臋 dalszych sukces贸w :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  10. Gratulacje! Pierwszy rok, to takie typowe wzloty i upadki, a potem jest coraz lepiej :) Powodzenia na kolejne lata w blogosferze! ;)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  11. Przepi臋kny Blog *.*

    Co艣 czuj臋,偶e b臋d臋 wpada艂a tu cz臋艣ciej <33

    Co powiesz na wspl obserwacje ? :)



    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  12. Gratuluj臋! :D Brakowa艂o mi tylko jeszcze paru pyta艅 - ulubiona cz臋艣膰 garderoby? Ulubiony sklep z odzie偶膮?

    A co do jedzenia mamy dok艂adnie tak samo <3 Te偶 tak samo mam

    http://zoiomoda.pl/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋!
      W kolejnym Q&A odpowiem na pytania :)

      Usu艅
  13. Masz pi臋knego bloga. Serdecznie Ci gratuluj臋 roku w blogosferze~
    M贸j blog

    OdpowiedzUsu艅
  14. Great post
    I'm following you,please follow me back
    https://makeyourfashionchoice.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsu艅
  15. Gratulacje kochana, 偶ycz臋 kolejnych pi臋knych lat na blogu! 馃挅 Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.aliviastyle.blogspot.com 馃挅

    OdpowiedzUsu艅
  16. Gratulacje!!! Kolejne lata jeszcze szybciej Ci zlec膮. Ciekawe odpowiedzi.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Witajcie w mojej ma艂ej blogowej rodzince! mam nadzieje, 偶e do niej do艂膮czycie :)

*Dzi臋kuj臋 wszystkim za ka偶dy oddany komentarz i obserwacj臋!
*na pewno si臋 odwdzi臋cz臋 tym samym!
*Je艣li zaobserwujesz daj zna膰 w komentarzu- zrobi臋 to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blog贸w w komentarzach

Popularne posty