Recenzja: Garnier- Płyn Micelarny 3w1


Hejka!

Dziś chcę wam pokazać mojego faworyta! 
Jeśli chodzi o demakijaż :)
Na pewno wszystkim znany   Płyn Micelarny od Garniera 3w1 


 Zalety:


♡ Dobrze usuwa makijaż
♡ nie podrażnia
♡ Fajnie oczyszcza
♡ wydajny (400 ml)
♡ dobra cena (ok. 20zł)
♡ nie zostawia uczucia tłustej skóry
♡ nie wysusza
♡ dostępność
♡ nie pozostawia uczucia ściągniętej skóry
♡ nie pozostawia lepkiej warstwy
♡ nie szczypie w oczy
♡ po użyciu skóra jest delikatna
♡ bezzapachowy



 Wady:


♥ jak na razie brak :)




 Mieliście go? Jak wam się sprawdził?
Może polecacie coś innego?
Napiszcie w komentarzach!! 😊

A.S





Komentarze

  1. Nie miałam, ale bardzo mnie nim zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie polecam wypróbować :)
      Super się sprawdza!
      Pozdrawiam! :D

      Usuń
  2. Nice post my dear!
    I have new post on my blog
    https://pandawayofficial.blogspot.rs/2017/08/zeleni-caj-u-sluzbi-lepote.html?showComment=1503646238782#c8353937515684131105
    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam płyny micelarne. Ten z Garniera używałam pierwszy raz kilka miesięcy temu, jednak często do niego wracam - zdecydowanie mój faworyt :)

    http://simplysimplesimpleness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten płyn i bardzo sobie chwaliłam :) Jeden z lepszych jakich używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam. Ale znam i chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Garnier ma najlepsze płyny micelarne na rynku - takie moje skromne zdanie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten płyn z Garniera i sprawdzał się bardzo dobrze. Ostatnio znów go kupiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę za niedługo kupić, bo ten już mi się pomału kończy :)

      Usuń
  8. Znam go, ale dużo bardziej wolę Bielendę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm nigdy nie używałam Bielendy, będę musiała wypróbować :)

      Usuń
  9. Lubie go :) Jest świetny ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyżby natchnienie po moim poście? :D Tak na poważnie to zamierzam go sobie kupić jak skończy się ten mój z Bielendy. :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no coś w tym jest, ale twój post był super :) !
      A co do płynu micelarnego to polecam ci go serdecznie. Ja jeszcze nigdy nie używałam z Bielendy ale muszę wypróbować :)

      Usuń
  11. Nie polecę Ci nic innego, bo Garnier to też mój ulubieniec :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, chyba najlepiej żebym nie eksperymentowała z innymi jak ten mi się świetnie sprawdza :)

      Usuń
  12. Nie lubię kosmetyków Garnier :P Ich krem mnie kiedyś podrażnił, dlatego na nic do twarzy już się chyba nie zdecyduję :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm w prawdzie to ja z Garniera do twarzy to używam tylko tego płynu micelarnego, nie miałam nigdy kremu. Ale dobrze, że mówisz, bo będę uważać na kremy z tej firmy.

      Usuń
  13. Z wielką chęcią wypróbuję, jestem ciekawa czy sprawdzi się lepiej niż płyn z biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że dobrze ci się sprawdzi!
      Nigdy nie miałam płynu z biedronki :D

      Usuń
  14. próbowałam go u koleżanki i mnie nie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam to już kilka razy i bardzo to lubię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam ten płyn micelarny i bardzo dobrze mi się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesująca rzecz:)

    MÓJ BLOG

    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki!
      Dzięki za komentarz a na blog już wchodzę :D

      Usuń
  18. zdecydowanie mój ulubiony płyn micelarny! :D
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak na razie używam toniku z undertwenty ! Polecam !
    A jeśli chodzi o markę garnier to bardzo ją lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś czas temu miałam jakiś tonik z undertwenty :)

      Usuń
  20. Polubiłam się z nim już jakiś czas temu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Używam go od dawna i uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam go i bardzo go lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Osobiście nie przepadam za kosmetykami marki Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Garniera mam tylko ten płyn, tak to raczej nie zdarzyło mi się mieć innych kosmetyków z tej marki :)

      Usuń
  24. I really love this product, it doesn't irritate my sensitive skin at all! :D xx

    elizabeth ♡ ”Ice Cream” whispers Clara
    (lets follow each other on bloglovin or instagram)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam go i bardzo lubiłam. Polecam również ten z olejkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z olejkiem nie miałam ale muszę go kiedyś wypróbować :)

      Usuń
  26. I want to try this, fade up of cream makeup remover.
    lets follow each other.i am following you.
    https://clickbystyle.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  27. u mnie zdecydowanie się nie sprawdził :) ale wiem, że ma wielu zwolenników :)
    zapraszamy w wolej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie u każdego działa wszystko. Jednak szkoda, że u ciebie się nie sprawdził :/
      I oczywiście już zaglądam na blog :D

      Usuń
  28. miałam go, ale jakoś nie polubiłam się z płynami micelarnymi :/

    obserwuje i liczę na to samo ;)
    fancyem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za obserwację i już wpadam na twój blog :)

      Usuń
  29. Ja wolę Sensibio z Biodermy i Loreal ten różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam go, oddałam siostrze. Osobiście nie za bardzo przepadam za micelami. Jeśli jużto wolę coś bardziej naturalnego jak lipowy z Sylveco ;) Ale wiele osób sobie chwali różowy Garnier, moja siostra używa go namiętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam tego płynu micelarnego z Sylveco :)

      Usuń
  31. hi! Thanks for commnent and
    follow on my blog :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Najlepszy z Garnier :D Zapraszam Poradnik Marti http://poradnikmartii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zużyłam chyba 3 buteleczki i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uzywam już drugie opakowanie ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witajcie w mojej małej blogowej rodzince! mam nadzieje, że do niej dołączycie :)

*Dziękuję wszystkim za każdy oddany komentarz i obserwację!
*na pewno się odwdzięczę tym samym!
*Jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu- zrobię to samo :)
*zostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach

Popularne posty